Van alles wat / accesoires
- BartJu
-
- Platinum lid
-
- 245DL 1976 B21a AW71
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;229938 schreef : In de 760 heb ik 940 deuren gezet. Die hadden het helemaal mooi, origineel volvo zit er een los motortje en een aparte schakelaar voor de aansturing. Dus als je de deur met de sleutel sluit wordt de schakelaar bediend --> overige 3 deuren sluiten. Dat aparte motortje zat er omdat de CV in de 940 op beide voordeuren werkt. Ik heb dat aparte motortje dus aangestuurd via een universele afstandsbediening. Die sluit de bestuurdersdeur. De schakelaar merkt daardoor dat de deur dichtgaat en sluit de overige 3 deuren.
Let er dan wel op dat je bij raam schade aangeeft dat het 940 deuren zijn, die krengen zijn anders. (Overigens zonde dat je de deuren hebt gewisseld)
- Mark Smeets
- Moderator
-
huysmans;229993 schreef : Let er dan wel op dat je bij raam schade aangeeft dat het 940 deuren zijn, die krengen zijn anders. (Overigens zonde dat je de deuren hebt gewisseld)
Dat wist ik al, want de raammotor pastte ook niet. Zitten nu splinter nieuwe raam in

Waarom zonde trouwens? De 940 deuren hebben wel balken in de deur, en de 700 deuren niet.. Daarnaast waren 2 deuren afgeschreven en de auto is in een niet originele kleur gespoten.
EDIT: zie hier
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Wel toevallig, mijn 360 heeft KH-49-YV
- Mark Smeets
- Moderator
-
Ik heb het beige interieur ook compleet dubbel :f
- V300 register
- Verbannen
-
Zonde, daarvoor ging ie niet voor zo weinig weg...
- Mark Smeets
- Moderator
-