Kattenrug aangereden door deelnemer slechtste chauffeur van NL
- Mark Smeets
- Moderator
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Dat is precies wat ik zeg toch?v0lv0freak;198283 schreef : Maar er wordt steeds gesproken over een schade van 10.000 euro! Dat wil nog niet zeggen dat de volledige schade ook vergoed wordt! De schade aan mijn auto bedraagt verzekeringstechnisch gezien 5700 euro bijvoorbeeld. Dat is dus meer dan het bedrag dat ik gekregen heb, vanwege het ontbreken van taxatie..

- Mark Smeets
- Moderator
-
punkazz;198300 schreef : Dat is precies wat ik zeg toch?
Nein

Jij gaat uit van 10.000 - 4.500 restwaarde = 5.500 uitkering.
Het kan ook zo zijn dat hij maar 6.000 van de verzekering krijgt en dat daar die 4.500 restwaarde vanaf gaat. Dan krijgt hij maar 1.500 van de verzekering

- V300 register
- Verbannen
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Zie ik nu iets over het hoofd waarom ik het niet snap of wat is dit voor kromme regel?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
in dit geval had beste man waarschijnlijk geen van beide, en dan word je gewoon een oor aangenaaid hoe mooi je oldtimer ook was.
wat dat betreft een geluk bij een ongeluk dat die omroep er mee te maken heeft. ze betalen een deel van de kosten en ze redeneren vervolgens zo 'hee dat was goedkope reclamezendtijd voor ons programma'
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Blows my freakin mind
Heeft in dit geval taxeren dan wel zin, kan me de discussie tijdens de ALV nog wel herinneren.
Het is en blijft iig harstikke sneu voor die man, maar hopelijk zal BNN zich aan hun woord houden en alles netjes vergoeden.
Niet dat dat de ongelukkige zielen zal helpen die ook zoiets vergelijkbaars kan overkomen.