Kattenrug aangereden door deelnemer slechtste chauffeur van NL
- Mark Smeets
- Moderator
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;198059 schreef : Het shot vlak voor de crash lijkt iets versneld. Ook het geluid is er leuk onder gemonteerd.
Dat dus. Wordt je pride & joy eerst al krom gereden door een muts met verkeerde schoenen, blijkt dat je ook nog wordt misbruikt als promotiemateriaal voor dit hersenloze programma.
Het was al een waardeloos format toen het op RTL werd uitgezonden en dat is het nu nog. Met de juiste middelen kun je dit soort mensen echt helpen om een betere bestuurder te worden - maar dat is natuurlijk niet 'leuk'. Tsja.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
En niet vergeten een schaar om de rijbewijzen kapot te knippen
- V300 register
- Verbannen
-
Dame in kwestie is 21 jaar, inkt op het rijbewijs is nog nat en claimt aan de paarse bedelbrieven een behoorlijke kostenpost te hebben. Bonus-malus zal nu wel heel ongunstig zijn dus daar kan ze ook nog een douw verwachten.
En wat nu zo treurig is, met wat goede wil kun je zo iemand best een beetje verantwoordelijkheid en gevaarherkenning bijbrengen. Datzelfde geldt voor de chauffeurs in het programma die bij elke situatie al in een stuip schieten. Maar het is natuurlijk veel makkelijker en leuker om ze te zien stuntelen met totaal niet ter zake doende oefeningen. Waarom ze dan nog de moeite nemen om een rijangstcoach en een rijvaardigheidsexpert in een panel te stoppen is me een raadsel.
- Mark Smeets
- Moderator
-
www.tctubantia.nl/regio/10749968/Grote-s....T4SFbqNQQ30.twitter
quote van het V7V forum
sinds 01-01-2012 mag je het wrak niet meer behouden. Een slimme uitsluiting die negatief uitpakt voor de echte liefhebber.
Was dit niet eerst ook al zo? Tenminste ik kreeg voor mijn schade 3600, maar de auto was nog 600 waard met deuk vonden ze (maar goed dat ze de prijzen van polarissen niet weten

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Er zit natuurlijk een behoorlijke restwaarde aan het "wrak" van een gerestaureerde klassieker. Maar als die klassieker je zo dierbaar is, dan doe je toch ook moeite voor een goede verzekering?
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;198251 schreef :
Quote van het V7V forum
Sinds 01-01-2012 mag je het wrak niet meer behouden. Een slimme uitsluiting die negatief uitpakt voor de echte liefhebber.
Betekent dat als je accessoires op/in je schadeauto hebt dat je die er dan niet mag afhalen? Autoradio, verstralers, mistlampen noem maar op.....
- V300 register
- Verbannen
-
edit: ah, dit dus:
betekent 10000-4500 = 5500 euro uitkering voor de beste man. Te weinig naar mijn mening, want als hij 'm getaxeerd had, dan was dat waarschijnlijk veel hoger uitgevallen....bij uitkering van een schadebedrag komt het wrak in bezit van de verzekeraar en kan het worden teruggekocht.
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;198277 schreef : Te weinig naar mijn mening, want als hij 'm getaxeerd had, dan was dat waarschijnlijk veel hoger uitgevallen.
Als taxateurs be?digd zijn, dan zullen ze van hun taxatie geen potje dus mogen maken, en dat daarom, althans in theorie, in geval van meer dan ??n uitgebrachte taxatie van hetzelfde object, die door de bank genomen hetzelfde toch zullen zijn?
- V300 register
- Verbannen
-