Kattenrug aangereden door deelnemer slechtste chauffeur van NL

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
15-03-2012 14:37 #631871 door Mark Smeets
Het staat al op meerdere Volvo-fora en het is op TV geweest, maar voor de mensen die het gemist hebben:

ENSCHEDE/GLANERBRUG - Tijdens opnamen in Enschede van het tv-programma De Slechtste Chauffeur van Nederland is de oldtimer van Glanerbrugger Bart Lasscher geramd door een kandidate. Wat een hilarische televisieopname had moeten zijn, eindigde in een drama voor de autoliefhebber die nietsvermoedend een ritje door het rustige Twente maakte.

.
Lasscher toerde lekker met zijn Volvo PV544, bijgenaamd Katterug, de Roessinghsbleekweg in Enschede op toen de kandidate van het tv-programma met hoge snelheid op de oldtimer botste.
De schade is 10.000 euro. Presentator Ruben Nicolai bood direct zijn excuses aan. De eigenaar van de auto is totaal verbouwereerd door de aanrijding.

bron

Beelden op hart van Nederland. (@16:08)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-03-2012 14:40 #901917 door V300 register
Knap lullig dit.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-03-2012 14:49 #901918 door V300 register
Hij had het nog slechter kunnen treffen denk ik, bijvoorbeeld doordat hij was aangereden door een 'normale' automobilist en te maken zou krijgen met de verzekering. Voor 10000 euro kan hij deze toch wel weer mooi oplappen? Wel mooi klote natuurlijk.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
15-03-2012 14:54 #901919 door Mark Smeets

punkazz;196401 schreef : Hij had het nog slechter kunnen treffen denk ik, bijvoorbeeld doordat hij was aangereden door een 'normale' automobilist en te maken zou krijgen met de verzekering. Voor 10000 euro kan hij deze toch wel weer mooi oplappen? Wel mooi klote natuurlijk.

Dat dacht ik ook. Dit was nog maar het begin van de opnamen. Zij reed in haar eigen auto en BNN reed erachter. Geluk bij een ongeluk dus. Maar klote blijft het toch! Hij had hem net af na 13 jaar en nog niet getaxeerd. Dat is dus ook de reden dat ik mijn auto straks zonder APK laat taxeren, ik ga dat ritje niet wagen zonder taxatie... :crazy2:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-03-2012 15:12 #901922 door V300 register
Wat een nachtmerrie lijkt met dat zeg!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-03-2012 15:25 #901923 door V300 register
Idd ongelofelijke nachtmerrie, en vreselijk voor die man. Laten we dat voorop stellen.

Maar, what if:

BNN heeft al wel vaker een beetje gesjoemeld met uitzendingen, waarheidsgetrouw etc etc. Ruben werd vorig jaar aangereden in de laatste aflevering. Ook dit staat - denk ik - slecht of niet op beeld, omdat ze onderweg waren naar de opnames.

"het maakt niet uit hoe ze over je lullen, als ze maar over je lullen" plus dat de naam van BNN hier nieteens door het slijk word gehaald.

Kortom: het is ontzettend kut voor die man, maar ik sluit niet uit dat het hier op een dealtje is gegooid.

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-03-2012 16:04 #901982 door Laurens Post
De vrouw die de volvo heeft aangereden heeft al meer ongelukken veroorzaakt. Het heeft hier uitgebreid in de krant gestaan.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-03-2012 22:10 #902035 door V300 register
Gelukkig is hij lasscher.

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2012 22:17 #902039 door Alex (GAST)
maar dan ben je nog niet blij met al dat werk na 13 jaar hard werken...

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2012 22:30 #902041 door Laurens Post
Nu ik die beelden zie, over die straat fietste ik 5 jaar lang naar het ROC.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC