Winterfototopic 2011-2012
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
volvofiel;194257 schreef : Goh Wouter, dan zou je (om mooie Volvo-foto's te schieten) eigenlijk eens langs garage Brouwer te Kuinre moeten, die heeft nog een paar oude Volvo's (waaronder 300-serie) staan. Kuinre ligt vlak naast de weerribben.
Bedankt voor de tip Joost, wie weet gaan we er nog even langs als het vlak in de buurt is.
EDIT: ik zie net op goegel meps dat we daar een eindje vandaan zullen zijn, wie weet een andere keer nog eens.
punkazz;194260 schreef : Same here, 't is net als fietsen, je verleert het niet echt. Wel ff inkomen. Weerribben, supermooi, vroeger veel geschaatst, tochten van 20 km ofzo.
Ah kijk aan, dus na wat stuntelen in het begin zou het toch weer lekker moeten gaan, waar ik geboren ben lag de sloot letterlijk voor de deur dus het is me al heel vroeg geleerd.
Goed om te weten dat het mooi schaatsen is in de weerribben, we kijken er al naar uit!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

anyways, vergeten.
Dus ook dit jaar maar weer op mn oude schaatsen! Dat valt helaas niet mee want dat zijn noren met van die hele hoge ijzers, en lage schoentjes. Nou is een b??tje spierpijn niet erg maar door het totale gebrek aan 'zelf stabilisatie' en ongetrainde beentjes is de spierpijn in de onderbenen de dag erna toch een beetje jammer

maar het was weer wel lekker!!!
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
volvofiel;194257 schreef : Goh Wouter, dan zou je (om mooie Volvo-foto's te schieten) eigenlijk eens langs garage Brouwer te Kuinre moeten, die heeft nog een paar oude Volvo's (waaronder 300-serie) staan. Kuinre ligt vlak naast de weerribben.
Uiteraard moet je het helemaal zelf weten, maar als je wat sfeerplaatjes van groen beschimmelde, (semi-)klassieke Volvo's wilt maken, moet je er echt even langs! Ze staan op het achter-/zijterrein.
op hun site onder historie en rally staat ook nog een zelfgeprepareerde rally 360
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Ik ga paaszaterdag weer 80 km lopen

- V300 register
- Verbannen
-
Zulke afstanden vind ik met de scooter al 2x te ver :woops:
- V300 register
- Verbannen
-
Thermokleding heb ik ook gelukkig. Ik heb niet zo snel last van spierpijn, met wintersport (ski?n) ook niet. Heel gek, maar waar. Ik heb met schaatsen erg snel last van m'n voeten, m'n schaatsen zijn net iets te krap denk ik en het zijn hoge noren...m'n enkels zijn niet zo stabiel. De ijzers waren ook best bot, slijpen kon niet meer, te lange wachttijd :wtf: Al met al denk ik dat een betere voorbereiding enorm kan helpen in het voorkomen van blaren.AvdAkker;194351 schreef : goede thermokleding scheelt een hoop hoor:) maar heb wel een enorme partij spierpijn
- V300 register
- Verbannen
-