Winterfototopic 2011-2012
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
De betreffende auto was het ijs op gereden en op het ponton gezet, waarna ze de wielen hebben verwijderd.
Het ging om een stunt van de plaatselijke carnavalsvereniging, dat moge duidelijk zijn

Ik stond er wel even van te kijken....
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
was met een paar maten, konden elkaar aardig bijhouden. we hebben er 6,5 uur over gedaan. tussendoor nog wel een kroegje opgezocht voor een j?germeister of 5 om op te warmen:Dv0lv0freak;194352 schreef : Hoelang doe je over die 90 kilometer schaatsen?
Ik ga paaszaterdag weer 80 km lopen
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
volvofiel;194370 schreef : wij kregen vandaag een melding "er staat een auto op het meer". "Ja, vast" was onze reactie. Maar toen ik eens ging kijken...
De betreffende auto was het ijs op gereden en op het ponton gezet, waarna ze de wielen hebben verwijderd.
Het ging om een stunt van de plaatselijke carnavalsvereniging, dat moge duidelijk zijn
Ik stond er wel even van te kijken....
hahaha:worship:
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;194363 schreef : hahaha vandaag een km of 12 geschaatst, toen vond ik het ook wel welletjes. Die schaatsen zijn echt niet geschikt voor mij, ik voel me op die hoge noren net iemand in een Ferrari die bij elk stoplicht de motor laat afslaan.
Voor zover ik kan nagaan heb je n primeur. Ik heb nog nooit iemand n Ferrari zien besturen terwijl ie schaatsen aan had!
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Nou je hebt niets teveel gezegd Steven, het was echt een prachtig stukje schaatsen in de Weerribben, fantastisch mooi om op al die plekken te komen waar je normaal alleen varend komt.
Al met al hebben we denk ik 8 kilometer geschaatst, en tussendoor stukken gewandeld (Wandelschoenen mee in/aan de rugzak)
Het was al weer een behoorlijk tijdje geleden dat ik op de schaats heb gestaan evenals mijn vriendin en dat merk je behoorlijk in de onderbenen/enkels.
Al met al erg genoten gisteren!
De camera was wel mee, tot aan de tas in de kofferbak en daar bleef hij liggen....ahem, onderweg maar een paar foto's genomen met de telefoon, waarvan hierbij eentje van mij, erg elegant al zeg ik het zelf...ahum

- V300 register
- Verbannen
-