ff voorstellen :)
- V300 register
- Verbannen
-
Succes met de zoektocht maar een geschikte 360!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
vincentengel1990;176698 schreef : succes met je BOL opleiding. ik ben na ander half jaar gestopt met die opleiding. Leuk alles leren met een boekje maar ik was na ander half jaar nog steeds klunzig met sleutelen. Doe nu bbl3 (eerste monteur). Nu leer ik eindelijk beter sleutelen.
Succes met de zoektocht maar een geschikte 360!
klopt, gelul op school valt me ook vies tegen.
Maar met 2 dagen stage leer ik toch behoorlijk wat.
en wil wel niveau 4, en als je dat via BBL doet duurt veel langer

eerst dit maar is afmaken (nog iets mer dan 2 jaar) en dan jaartje autoverkoop erachteraan

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
vincentengel1990;176703 schreef : als je stage in een goed bedrijf is hoeft het inderdaad geen probleem te zijn. Heb je ook vakken als Wis en natuurkunde + nederlands, engels en duits
Stage doe ik momenteel bij Mitsubishi&Hyundai Auto MIDO in doetinchem.
heel fijn leerbedrijf

Als vakkenpakket heb ik:
VMO (verbrandingsmotoren)
VTT (voetuigtechniek)
ELT (elektrotechniek)
WPO (werkplaatsorganisatie)
LLB (Leren, Loopbaan en Burgerschap)
Engels
Nederlands
Praktijkles
Projecten
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
vincentengel1990;176705 schreef : gelukkig dus geen wis en natuurkunde op vwo niveau!!!!
wiskunde heb ik ook nog

alleen heb havo gedaan, en deze wiskunde is.....like, 2/3 havo xD dus piece of cake

- V300 register
- Verbannen
-
na +- een half jaar een telefoontje.
Eigenaar van de 360 aan de lijn.
Hij had tijd en besloot maar eens te bellen, zou die een half jaar terug al deon majaa.
Hij gaat deze week kijken wat er aan klaargemaakt moet worden en wat ie dan moet gaan kosten. dus wie weet

- V300 register
- Verbannen
-
Mocht je inderdaad een Volvo 360 kopen, overweeg dan serieus het clublidmaatschap. Het kost niet zo veel (1x tanken is ruimschoots duurder...) en je hebt er allerlei voordelen aan, zoals sleuteldagen (met specifieke technische kennis in de vorm van de TC in de buurt), technische documentatie op de website en een hoop gezelligheid zoals toertochten, nachtritten, excursies etc.
Toen ik nog studentje was heb ik eens uitgerekend dat het clublidmaatschap me toen 1,5 biertje in de studentensoos (dus niet duur) per maand kostte... Ik heb er geen moment van wakker gelegen

Oh ja: Loop kritisch om de auto heen, kijk vooral naar roest. Voorbalk, dorpels en wielkasten zijn notoir.
- V300 register
- Verbannen
-
Het wordt voor mij gewoon te duur.
Belasting en verzekering kost bij elkaar toch al weer gauw een tientje of 6 in de maand, en alles wat is dan uitgeef is belangrijk. Daarnaast rijd een 360 1:10.
Ik denk dat het voor mij beter haalbaar is een belastingvrije auto op gas te kopen.
Dus iemand die interesse heeft in een Volvo 360 Sedan uit 1988,, km-stand rond de 140k als ik me niet vergis,, een bordeauxrode,, stuur me even een PM, dan geef ik even door waar hij staat

ps. ik hoop niet dat ie als donor gebruikt gaat worden, daar is hij volgens mij te goed voor.
- V300 register
- Verbannen
-
Zat eerst te denken om een snelle civic te maken, maar helaas kwa kosten ook niet haalbaar. daarom ga ik same met me ma 1 auto kopen.
dus er zijn nu 2 opties:
1. Kleine auto niet belastingvrij.
2. Niet de grote auto (moet 1;12 rijden) wel belastingvrij.
Ik wil dat het een automaatje is, anders ga ik iig trappen. + mijn ma moet automaat hebben.
aantal voor de hand liggende opties:
- suzuki alto
- daihatsu coure
- toyota starlet
- seat marbella/fiat panda
- volvo 340 (belastingvrij)
- E kadett (belastingvrij)
- Polo of golf (belastingvrij)
- Honda civic (belastingvrij)
Mocht iemand 1 van deze autos, of iets ander, maar het zal hier op het forum toch waarschijnlijk eeen 340 zijn hebben, dan ben ik wel geinteresseerd. Dat vind ik trouwens ook de leukste van het rijtje.
Wel belangrijk:
- niet teveel gelopen
- hard
- technisch goed
- nieuwe apk (of nog zeer lang)
- niet te duur
- wegenbelastingvrij
Aan die eisen moet ie voldoen, rest maakt me niet zoveel uit.