ff voorstellen :)
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;176559 schreef : nja ga dr maar wel vanuit. 't is je eerste auto en als je serieus aan de gang wilt met driften dan ga je alles aan die auto verrot rijden wat los en vast zit. kromme veerpoten, kromme voorwielophanging, kromme achteras, diff's in puin, versnellingsbakken in puin, opgeblazen motoren en dan is er nog het bodywork.. en dan hebben we het nog nieteens over 1K doen met een setje achterbanden enzo gehad:)
hahha niet echt serieus driften hoor, maar gewoon xtje dwars gaan moet wel kunnen

als ik serieus wil gaan driften wil ik een corolla ae86 (L)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Waar staat die 360? Ik woon in Ulft en ben vaak in D'chem, wist niet dat er in de buurt een '88 360 rondreed.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Er zijn nog Volvo 340'tigs. Sommige series en jaartallen waar nog grotere aantallen van zijn. Deze zijn niet belastingvrij.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Als de vaste lasten al een probleem zijn zou ik gewoon lekker nog even brommer blijven rijden totdat je meer geld verdient en al helemaal niet aan "tunen" denken... Aan auto's (en z?ker oude) zitten altijd onverwachte kosten.r34gtr;176544 schreef : njaa als ik gewoon 750e per jaar moet betalen, dat gaat gewoon niet lukken.....
Tunen is helemaal kostbaar. Mijn ophanging alleen al heeft bij elkaar veer meer dan ? 1000,- gekost...
In de auto van Anjo zijn zelfs enkele tienduizenden euro's gestopt gok ik... :+
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
me ouders hebben al gezegd dat ie op hun naam mag worden verzekerd :y:
die volvo die ik weet staat al 8 jaar stil ofso, weet dus niet hoe die technisch is, kan best zijn dat alles vastzit, maar rot is ie volgens mij niet. Staat ergens in een woonwijk in velp

in regio doetinchem zie ik ze ook nooit (ben 2 dagen in de week in doetinchem voor stage, en 3 dagen school in apeldoorn). Wel zie ik heel af en toe een grijze 5 deurs 360glt langskomen tussen dieren en doesburg, misschien iemand van hier?

- V300 register
- Verbannen
-

8 jaar stil is wel lang, maar je bent handig lees ik, dus dat moet goed komen. Roest is een veel groter probleem.
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;176625 schreef : Ik ga ook wel eens dwars met de mijne, moet ie gewoon tegen kunnen hoor...
Als de vaste lasten al een probleem zijn zou ik gewoon lekker nog even brommer blijven rijden totdat je meer geld verdient en al helemaal niet aan "tunen" denken... Aan auto's (en z?ker oude) zitten altijd onverwachte kosten.
Tunen is helemaal kostbaar. Mijn ophanging alleen al heeft bij elkaar veer meer dan ? 1000,- gekost...
In de auto van Anjo zijn zelfs enkele tienduizenden euro's gestopt gok ik... :+
tis meer vaste lasten in combinatie met de rest erbij.
Aanschaf is goed te doen, ik heb nu rond de 2000-2500 liggen en ga nog vakantiewerk doen bij me stage en misschien volgend jaar betaalde stageplekken. Benzine houd ik al lang rekening mee dat het duurder is, maar als ik dan ook nog 750 verzekering heb, wordt alles bij elkaar toch een stuk minder leuk.....maar verzekeringsprob kan dus worden opgelost met me ouders

- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;176654 schreef : Vast wel
8 jaar stil is wel lang, maar je bent handig lees ik, dus dat moet goed komen. Roest is een veel groter probleem.
me pa had hem eigenlijk 2 jaar terug gekocht, maar door auto van de zaak afgeblazen.
Die vent wou hem toen nog klaarmaken voor 750, incl nieuwe apk en grote beurt