Kleine auto voor vriendin

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-02-2011 09:26 #862003 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Kleine auto voor vriendin
Waarom dan geen Toyota. Zal wel de 107 zijn, die maakt Toyota ook (en heeft hogere restwaarde, ondanks dat het exact dezeldfe wagen is ;) )

Ik heb overigens gemerkt dat ik in elk geval het beste een wagen kan kopen die 'defect' is. Met een storing weet je wat er stuk is en wat de extra kosten zijn. Alles wat je 2e hands koopt is stuk binnen 12 maanden. (dan het liefst bij aankoop, scheelt kosten en je weet wat er mis is ;D )

Ik heb sinds de 480 nog maar 1 wagen 'in orde' gekocht, maar die was dan ook maar 550,=. :D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-02-2011 11:09 #862007 door V300 register
Mijn vrouw wil ook een auto voor zichzelf, maar sinds ik haar een paar foto's heb laten zien van ongelukken op mijn woon-werk route (bochtig, provinciaal, water, bomen), heeft ze het idee van een 'leuk klein goedkoop' autootje laten varen. Een 740 mag er dan uitzien als een doodskist, een alto/205/starlet/panda IS een doodskist. Met modernere auto's is dat uiteraard wel wat minder extreem maar die '80/'90-ers zijn echt ??n grote kreukelzone.

Ik zou echt gaan voor iets stevigs, dan maar iets duurder en groter.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-02-2011 17:02 #862083 door V300 register
Een vriendin van me rijdt in een Cuore (of hoe het ook heet) van 2002 met airco, jaja, maar wel lachen met 1 op 20 en dan nog makkelijk ook. Die is er niet uit te slaan, en ik niet erin haha!!

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
06-02-2011 19:51 #862134 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Kleine auto voor vriendin
Had mijn vorige vriendin ook zo'n Cuore, echt heel erg goedkoop rijden maar ik kreeg als passagier altijd het gevoel van, als er nu ook maar iets gebeurt zijn we sardientjes in een blikje zonder olie....kreukelzone 0,0...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-02-2011 00:32 #862336 door V300 register
starletjes zijn wel snel, ik denk dat die van mijn moeder menig 360 achter zich laat en dat is maar een 1300 cc motor.
een goed stuur en pook, goeie wegligging, weinig onderhoud en met een paar zwart stalen velgen er onder met een breed bandje niet zo suf meer

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-02-2011 18:48 #862376 door V300 register
Maar goed, het is dus einde verhaal. Ik ga nooit meer in m'n leven naar dit soort prutautootjes kijken!

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2011 20:54 #862381 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Kleine auto voor vriendin

Lucluc;167442 schreef : Waarschijnlijk bedenkt ze zich nog wel een paar keer, maar dan maar zonder mij erbij. Ze vond het vreemd dat ik niet zo enthousiast was over het idee van leasen.... ook nog een Peugeot, je weet wel die goeie kwaliteit....

*Gniffel*
Afgelopen week brachten ze hier op het werk de Partner met 35.000km op de teller naar de garage met "onbekende gebreken" :nono:

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC