Kleine auto voor vriendin
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
link.marktplaats.nl/416203896
Zomaar een lekker Ferrarirood voorbeeldje, gnagna
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;166646 schreef : Vandaag even een starlet wezen proefrijden. Koelvloeistof was donker en troebel, niet echt vettig, in de olievuldop zat vanillevla. Voor mij zou dit een no-go zijn, maar de garagist beweert dat dit door de vele korte ritjes komt. Wie weet hoe het zit? Motortje lijkt verder prima, ook maar weinig gelopen, maar die vanillevla lijkt me toch echt niet goed.
Mijn moeder heeft ook een starlet, rijdt kleine stukjes. En inderdaad, altijd vla aan de vuldop en pijlstok.... Motor is 100%
Maar... Kan natuurlijk zijn dat er wel iets aan de hand is, dus liever even doorzoeken zoals Gerrit al zegt.
Mocht je de auto wel interessant vinden; goed warm rijden (echt goed, niet een lamme 10km) en flink doorpoken. Mocht er iets met de koppakking of wat dan ook zijn, merk je het vanzelf.
Check wel NAP, veel starlets worden terug gedraait!
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Mij is altijd verteld dat waneer er slagroom aan de dop zit kun je hem beter laten staan, 9 van de 10 keer koppaking.
- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Een lekke koppaking kan je merken door de oliepeilstok eruit te trekken en er een aansteker onder te houden. Knettert de olie, dan zit er koelvloeistof bij in. Je kunt ook proberen de carterstop eruit te draaien en iets olie/koelvloeistof eruit te lopen. Olie drijft op koelvloeistof. Dit gebeurt niet vaak. Of de olie lekt naar de koelvloeistof en dan heb je een zwarte substantie in je koelvloeistofpot.
- V300 register
- Verbannen
-
Maar o, wat een zijn er een hoop louche autohandelaren als je in de lagere prijsklasse op zoek bent! En wat worden er een barrels aangeboden! Ik heb er eigenlijk alweer genoeg van.