Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-12-2010 23:28 #857701 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Gefeliciteerd van Abs!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-12-2010 00:22 #857707 door V300 register
@Jeroen: Ik heb geen zin om zelf kunststof kozijnen + dubbelglas te gaan plaatsen, 2 hoog. Om maar een zijspoor te noemen.

oh ja, en dat ik ook nog een baan van dik 40 uur heb, en twee kleine kinderen, speelt ook ergens nog mee...

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-12-2010 02:06 #857709 door E. van Oostveen
Heb je nog subsidies kunnen krijgen voor je isolatievoorzieningen. Kijk op meermetminder.nl of bij je gemeente. Soms is er ook subsidie voor het afkoppelen van de regenwaterafvoer.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-12-2010 11:57 #857715 door V300 register
in delft heb je waarschijnlijk de mogelijkheid om via het fonds woningverbetering (grotestedenbeleid) een laagrente lening af te sluiten voor precies zulke zaken (=nieuwe kozijnen), evenals voor constructieve dingen zoals samenvoegen van kleine kamertjes etc.

maar nog waarschijnlijker is Diede redelijk goed op de hoogte van deze mogelijkheden en heeft ie dat zover mogelijk al prima geregeld :)

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-12-2010 12:01 #857716 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Delft? Hij verhuisd naar Sweet Lake City. Maar ook daar zullen mogelijkheden genoeg zijn.

Wat vooral ook interessant is de regeling in heel Nederland, tot 1 juli geloof ik? is de BTW op het arbeidsloon voor dat soort klussen maar 6% ipv 19%.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-12-2010 20:49 #857764 door V300 register
Ik ga geen lening bij de gemeente afsluiten voor dat soort dingen, daar heb ik betere alternatieven voor ;)
En inderdaad, het huis staat inderdaad in SweeterLake (de meer correcte vertaling...)

Arbeid op bouwklussen is idd voorlopig 6%, heel fijn, en als we snel zijn kunnen we ook nog net op de valreep meeprofiteren van dubbelglassubsidie ;-) (niet dat je er rijk van wordt, maar alle beetjes helpen)

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-12-2010 21:12 #857765 door Kevin Kloosterman
ja die dubbelglassubsidie is op zag ik volgens mij? Ik was ook al aan het kijken wat daartoe de mogelijkheden zijn.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-12-2010 21:26 #857766 door E. van Oostveen
Vool sommige subsidies moet je voor het eind van het jaar een aanvraag hebben ingediend. Ze worden meestal uitgekeerd als de klus is geklaard.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-12-2010 21:53 #857768 door V300 register
hmm crap..., de laatste keer dat ik keek was er nog een paar mln te besteden, ik dacht dat we dat wel zouden redden... Verdorie, zo wordt het leven snel duurder zeg.
Nou ja, dan maar hopen dat we het snel terugverdienen in de stookkosten :(

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-12-2010 23:51 #857796 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic

setsunakaede;163011 schreef : @Jeroen: Ik heb geen zin om zelf kunststof kozijnen + dubbelglas te gaan plaatsen, 2 hoog. Om maar een zijspoor te noemen.[/SIZE][/COLOR]

Dat zijn inderdaad wel zaken die je beter kunt uitbesteden.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC