Het is voorbij
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-06-2009 14:26 #784955
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het is voorbij
Frans, sterkte. Het is jouw keuze, jouw gevoel en ik denk dat je na vijftien jaar echt we zo'n keuze kunt maken. Zelfs al hebben een hoop anderen het daar blijkbaar erg moeilijk mee. Dat is hun probleem.
Jouw leven, jouw hobby en jouw keuze. Wat andere mensen daar ook van mogen vinden.
Ik wens je toe dat je een andere hobby vind waar je minstens zoveel plezier aan gaat beleven als aan de Volvo 300 serie.
Het ga je goed. :worship:
Jouw leven, jouw hobby en jouw keuze. Wat andere mensen daar ook van mogen vinden.
Ik wens je toe dat je een andere hobby vind waar je minstens zoveel plezier aan gaat beleven als aan de Volvo 300 serie.
Het ga je goed. :worship:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-06-2009 22:49 #784992
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Het is voorbij
Frans! Ik beschouwde jou altijd als lid van "de harde kern". Je was eigenlijk altijd aanwezig, ook al postte je niet veel.
Erg jammer dat je er mee "ophoudt", al hoop ik stiekem dat je toch weer zin krijgt in die wagen.
Ik denk dat je het aanbod van Alex met beide handen aan moet grijpen. Of je zet hem weg in de stalling. Als je er dan weer zin in hebt, kun je hem zo tevoorschijn halen.
Met de 345 heb ik ook de nodige tegenslag gehad waardoor ook wel eens de gedachte rondspookte om hem weer weg te doen. Ik had er op het laatst ook geen zin meer in. Na het een kwam het ander (lang niet allemaal gepost hier). Maar aan die werkzaamheden kwam een eind, en de auto rijdt nu echt heerlijk. Zalig om ermee te toeren. Complimenten van alle kanten, ook al is 'ie nog zo lelijk.
De 343 DLS heeft hetzelfde (na het een komt het ander), maar als ik dan de 345 zie, denk ik; over een poosje hebben we er heel veel plezier van.
Hopelijk verander je nog van gedachten, maar wie ben ik om mijn mening aan je op te dringen.
Je hebt in ieder geval een blijvende indruk op me gemaakt, al heb ik je nooit in 'real-life' gezien...
Erg jammer dat je er mee "ophoudt", al hoop ik stiekem dat je toch weer zin krijgt in die wagen.
Ik denk dat je het aanbod van Alex met beide handen aan moet grijpen. Of je zet hem weg in de stalling. Als je er dan weer zin in hebt, kun je hem zo tevoorschijn halen.
Met de 345 heb ik ook de nodige tegenslag gehad waardoor ook wel eens de gedachte rondspookte om hem weer weg te doen. Ik had er op het laatst ook geen zin meer in. Na het een kwam het ander (lang niet allemaal gepost hier). Maar aan die werkzaamheden kwam een eind, en de auto rijdt nu echt heerlijk. Zalig om ermee te toeren. Complimenten van alle kanten, ook al is 'ie nog zo lelijk.
De 343 DLS heeft hetzelfde (na het een komt het ander), maar als ik dan de 345 zie, denk ik; over een poosje hebben we er heel veel plezier van.
Hopelijk verander je nog van gedachten, maar wie ben ik om mijn mening aan je op te dringen.
Je hebt in ieder geval een blijvende indruk op me gemaakt, al heb ik je nooit in 'real-life' gezien...
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-06-2009 23:47 #785013
door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Het is voorbij
Frans kan je de auto ergens stallen?? dan kan je 'm schorsen, en als je weer zin hebt in de auto, heb je 'm nog.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-06-2009 11:18 #785100
door V300 register
Ten slotte
Ten slotte.
Dank jullie voor jullie medeleven.
Met deze houding ben ik de groene 360 niet waard zou je kunnen zeggen.
Mijn zwager liep vast op het kopen van de 440 voor mij. Het was puur goedheid van hem om mij deze te geven wanneer ik geen auto zou hebben.
Maakt niet uit dat het hem niet lukt want daar ging het niet om. De 360 zou weg gaan. Natuurlijk naar een liefhebber binnen de club.
De wagen gaat naar Fran?ois. En er komt voor de deur een "gewone kale" grijze 340 met versnelling te staan. Er is nog een kleine kans dat er een andere auto voor de deur komt. Dat moet ik even afwachten.
Er is in reacties en mails veel voor mij ingevuld maar een opmerking is het wel waard om te worden genoemd. Deze houding van mij kwam weg nadat ik uit een burn-out kwam. Dit is al lange tijd over maar het angeltje lijkt daar wel te zitten. We gaan straks weer poetsen en doen......
Maar wat blijft is dat het mij niets uitmaakt wat voor type er voor de deur staat. Als het maar geen vario is.
Ten slotte.
Dank jullie voor jullie medeleven.
Met deze houding ben ik de groene 360 niet waard zou je kunnen zeggen.
Mijn zwager liep vast op het kopen van de 440 voor mij. Het was puur goedheid van hem om mij deze te geven wanneer ik geen auto zou hebben.
Maakt niet uit dat het hem niet lukt want daar ging het niet om. De 360 zou weg gaan. Natuurlijk naar een liefhebber binnen de club.
De wagen gaat naar Fran?ois. En er komt voor de deur een "gewone kale" grijze 340 met versnelling te staan. Er is nog een kleine kans dat er een andere auto voor de deur komt. Dat moet ik even afwachten.
Er is in reacties en mails veel voor mij ingevuld maar een opmerking is het wel waard om te worden genoemd. Deze houding van mij kwam weg nadat ik uit een burn-out kwam. Dit is al lange tijd over maar het angeltje lijkt daar wel te zitten. We gaan straks weer poetsen en doen......
Maar wat blijft is dat het mij niets uitmaakt wat voor type er voor de deur staat. Als het maar geen vario is.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-06-2009 12:32 #785107
door V300 register
Sterkte met die angel eruit trekken nog.
Blij te horen dat je toch een 300 blijft rijden
Hoe snel kan het gaan?!
Blij te horen dat je toch een 300 blijft rijden

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-06-2009 22:44 #786190
door V300 register
Dit is hem dan
Dit is hem dan. Een ongelooflijk strakke harde witte 460 met 147.000 km. Veel nieuws er in en zeer goed onderhouden. Eigenlijk heb ik nog nooit zo'n strakke auto gezien van 17 jaar oud. Het eerste wat mij op de snelweg opviel was dat er geen windruis was. Maar goed, geen 300 dus laat ik ophouden.
Ik ga weer aan het werk en deze auto komt daarbinnen goed van pas. Met de tijd koop ik wel weer een 300 om wat te hobbyen en te prutsen. Maar, "eerst een nieuwe fiets" zei mijn vrouw.
http://forum.volvo300club.nl/attachment.php?attachmentid=1724&stc=1&d=1246221772
Dit is hem dan. Een ongelooflijk strakke harde witte 460 met 147.000 km. Veel nieuws er in en zeer goed onderhouden. Eigenlijk heb ik nog nooit zo'n strakke auto gezien van 17 jaar oud. Het eerste wat mij op de snelweg opviel was dat er geen windruis was. Maar goed, geen 300 dus laat ik ophouden.
Ik ga weer aan het werk en deze auto komt daarbinnen goed van pas. Met de tijd koop ik wel weer een 300 om wat te hobbyen en te prutsen. Maar, "eerst een nieuwe fiets" zei mijn vrouw.

http://forum.volvo300club.nl/attachment.php?attachmentid=1724&stc=1&d=1246221772
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-06-2009 01:08 #786200
door V300 register
Al aan de lage instap gewend?
Maar idd mooie auto Frans!

Maar idd mooie auto Frans!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-06-2009 09:20 #786205
door V300 register
Nette wagen, maar wen niet te hard aan achteruit rijden? :humor:
Het hobby geknutsel komt vanzelf wel opzetten als je het echt leuk vind. (en zo niet, 15 jaar 3'tjes klussen levert genoeg om op terug te kijken gok ik zo)
Het hobby geknutsel komt vanzelf wel opzetten als je het echt leuk vind. (en zo niet, 15 jaar 3'tjes klussen levert genoeg om op terug te kijken gok ik zo)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-12-2011 00:40 #892770
door V300 register
Na de 440 helemaal strak te hebben had ik niks meer te doen. Ik verkocht hem na een jaar en reed daarna een half jaar in een Lancia Kappa. God wat een luxe maar wat een afknapper als je 2 keer komt stil te staan langs de weg. Ik liet hem ophalen en er werd een Daihatsu Applaus voor in de plaats gezet. (bewuste keuze na onderzoek) Een van de eerste van het model wat 10 jaar loopt. Lekkere hatchback van 1000 KG met een prima tot 1 op 18 benzine verbruik en snel blok. Eigenlijk betrap ik mij er op dat ik na een jaar hiermee te rijden, een grijze saaie, ik hetzelfde gedrag ga vertonen als met de 300 serie. Alleen er is geen roest en minder mankementen. Deze zal met een jaar wel gestript zijn om op een ander vlotter kleurtje over te stappen. Ik heb er weer plezier in.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-12-2011 12:38 #892785
door V300 register
Wat grappig Frans. Applaus dan maar. De lelijkste, maar door zijn lelijkheid goedkoopste, ruime kleine sedan met weinig kosten, grote betrouwbaarheid en een fijn weggedrag!
Moderators: Mark Smeets