Het is voorbij

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-06-2009 12:42 #784923 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Het is voorbij
Frans, ik bied bij deze mijn hulp aan.
Ik wil je wel helpen met je wagen qua plaatwerk.

Tevens wil ik je op je hart drukken, wat alle andere ook al zeggen, geef het niet op!

Zelf heb ik ook zulke periodes gehad en meerdere malen alles weg willen doen.
Laat je wagen(s) nog een tijdje staan, steek er even niet zoveel tijd in en rijdt tijdelijk in een auto die nu nog niet zoveel tijd/geld kost.
Deel je tijd anders in, ga leuke dingen doen met je vrouw/kinderen!

Die auto komt over een paar jaar wel weer te voorschijn en dan heb je er wel weer zin aan.. en bovenal, g??n spijt dat je 'm een tijdje geleden niet verkocht hebt!

succes met het maken van een keuze, je voelt jezelf!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-06-2009 12:45 #784924 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het is voorbij
Ik hobby minimaal aan mijn auto, meestal heb ik er ook geen zin in. Rijden daarentegen doe ik met heel veel plezier! Dit weekend staat er weer 200+ kilometer extra op de teller. Genieten.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
19-06-2009 12:53 #784926 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Het is voorbij

punkazz;109998 schreef : Dit weekend staat er weer 200+ kilometer extra op de teller. Genieten.

Voor mij is het ook enkel naar Jeroen alleen al 1,5 uur rijden dit weekend (of wat minder lang als de weg vrij is :D) idd, genieten!

Maarruh, zoals Frans al aangeeft, ook daar heeft hij geen gevoel meer bij. En dat kan gebeuren.

De auto is in elk geval gered, want als niemand hem wil, dan neemt Erik hem wel als ik het goed begreep. Dus dat komt in elk geval goed :y:

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-06-2009 12:58 #784929 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Het is voorbij
Waaruit begrijp je dat?

Jammer Frans! Ik kan het me aan de ene kant wel goed voorstellen, maar aan de andere kant ook weer helemaal niet.

Zonder auto leven is trouwens echt prima te doen. Ik heb het afgelopen jaar ook zonder auto gedaan omdat we er niet perse een nodig hadden en ik heb het rijden in een auto hem niet ?cht gemist. Wat ik vooral miste was het sleutelen en rommelen aan de auto.
Het is nu wel erg makkelijk om er weer een te hebben, dat wel.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
19-06-2009 13:02 #784932 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Het is voorbij

Bodejodel;110003 schreef : Waaruit begrijp je dat?

Sorry het stond niet in dit topic zie ik net, Erik zei dat in het leden menu:

Erik;109946 schreef : Vandaag een 360 gered, zaterdag weer eentje. En als Frans P. het wil de zijne ook. Ik heb er met de trein meer dan 4 uur over gedaan om in Winschoten te komen. Daarna heerlijk terug gereden in een injectie uit 1988, kleur mintgroen met GL bekleding etc. Ik ben nu tweede particuliere eigenaar.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-06-2009 13:10 #784936 door V300 register
Sorry dat ik het moet zeggen van die gaten maar dat gaat nergens over! Teminste als, en dat kan ik niet zien de gaten niet ineens 3 keer zo groot zijn dan op de foto te zien is.

Wat zal je dit kosten aan laswerk 150 a 200 euro? Is dat niet de moeite? Kijk eens hoe mooi die wagen nog is!

Maar ik heb het al gemerkt dat je er geen zin meer in hebt in de 300. Je had toch ook een rode die niet meer starten een keer ect. Dat wil je gewoon niet meer.

Ik ken het wel een beetje. Vroeger maakte het mij niks uit als de auto raar deed stil viel ect niet dat die dat elke maand deed maar 1 a 2 keer per jaar. Kleinigheidjes met de anwb verholpen. Maar als je een nieuwe auto rijd en gewend bent waar ik vaak in rij, zit je er ook niet meer op te wachten een 340 te rijden. Maar ja ik knap hem wel op omdat ik het leuk vind om te doen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-06-2009 13:13 #784937 door V300 register
Ow ja ik zou heel hard lachen als ik mijn auto in de staat van jouw auto zou zien en dat inclusief die gaten die mogen er van mij wel bij...

Conclusie, je bent echt niet gek als je dat laat maken. Het is absoluut de moeite om dat te laten doen.

Je zou hem ook gewoon kunnen laten lassen en dan voor 600 euro te koop zetten... Maar ja dan loop je ook een risico natuurlijk, je moet hem dan nog wel kwijt zien te raken.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-06-2009 13:17 #784939 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Het is voorbij
Ach, die 440 redt het dan ook niet. Als daar ook maar iets tegen zit gaat ie ook weg. Ik vraag me af wat het bij Frans is: ouderdom, weinig aansluiting bij de club, andere mensen die hem be?nvloeden, te weinig kennis, op een verkeerde manier geleerd zuinig te zijn, geen waarde kunnen hechten aan historisch erfgoed. Het is mij werkelijk een raadsel hoe iemand tot een dergelijk besluit komt. Het geen zin meer hebben (klinkt bijna als een puber) en geen verantwoordelijkheid meer durven/willen/kunnen nemen heeft een oorzaak.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-06-2009 13:50 #784949 door V300 register
Ik kan me wel voorstellen dat als er een gratis 440 op je pad komt, dat je dan weer gaat nadenken, zeker als de band weg is met je huidige voertuig.

Het blijft wel apart, ik kan me het ook moeilijk voorstellen. Ik denk dat als de dag komt dat ik mijn (eerste) auto moet wegdoen om wat voor 'n reden dan ook, dat dat me niet in de koude kleren gaat zitten. edit: het is al eens bijna gebeurd.

Het liefst eindigt hij bij mij, klinkt ego?stisch, is het ook, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat er na mij nog iemand is die er met net zoveel plezier in kan rondrijden als ik (en die hem dus ook verdient) edit2: in het echie zal ik dit heus niet doorzetten, maar zo erg ben ik nu eenmaal gehecht aan m'n wagentjes. ZE ZIJN VAN MIJ! ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-06-2009 13:51 #784950 door V300 register
Klopt een 440 is ook te oud. Sterker nog die heeft veel meer mankementen die veel moeilijker te verhelpen zijn. Hoe vaak komt hier niet iemand op het forum hier hopeloos een post post dat zijn 440 van een paar duizend euro net stuk is en niet meer te maken is. Vooral de cvt,s. Mij niet gezien!

Een 340 is echt degelijker dan een 440. Of je koopt een nieuwe wagen, anders ben je met die 340 nog het beste af.

Deze 340 is in perfekte staat met een paar kleine gaten. Bijna wegenbelasting vrij. Er stond pas een lelijke beige 340 te koop wellicht wel goed maar wel lelijk voor 500 euro. Denk er goed over na, mijn zus heeft een alfa romeo uit 95 en dat ding heeft ook altijd bonje. Dan zul je echt een nieuwe auto moeten kopen of een bijna nieuwe wil je van dat gezeik af zijn.

EN denk er goed om dit is wel het belangrijkste. Wat kost dat nu 200 euro die gaten. Dan heb ik het over die wielbak dorpel (als die dorpel afkeur is mag 25% rot zijn niet elke keurmeester keurt dat denk ik af) Want het is niet veel hoor, kwa roest.

Hij is in mooie staat hoor, echt in mooie staat. De rest van de roest bij achterlichten mag toch gewoon? Denk ik? Dan word het niet zo duur hoor.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC