Wat zijn jouw vakantieplannen voor 2009
- V300 register
- Verbannen
-
Moet overigens alleen als je daadwerkelijk licht voert, maar aangezien die bij jouw 340 altijd branden is het wel handig om ze te hebben. Je lichtbeeld is namelijk zodanig afgesteld (naar de rechterzijde van de weg) dat je een Engelsman recht in z'n koker schijnt
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik kies gewoon een engelse vrachtauto en daar tuf ik achteraan:yeah:
- V300 register
- Verbannen
-
na 3 of 4 stuks wen je eraan, en op de snelweg gaat alles automatisch eigenlijk, je gaat automatisch in je rechter spiegel kijken ipv links.
Maar; als je dan in de buurt van je bestemming van de snelweg af gaat, kom je op provinciale wegen terecht (A roads)
daar rijden ze dus op een asfaltstrookje waar je in Nederland hoogstens 60 km/h mag gewoon 60 m/h ofwel 1,609 keer zo snel als je gewend bent op het type weg.
Als er dan ineens een auto op de rechterbaan je met een verschilsnelheid van 160 km/h tegemoet komt denderen, is het echt even slikken hoor! (vooral voor de bijrijder)
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Jaa, dat klopt, ze rijden best leip daar. In Schotland meegemaakt: rechts afslaan op de snelweg = hele korte afrit naast de meest rechterbaan, vervolgens moest je de andere weghelft gewoon maar oversteken. Sta je ook wel even raar te kijken.antiekeradio;108842 schreef : Maar; als je dan in de buurt van je bestemming van de snelweg af gaat, kom je op provinciale wegen terecht (A roads)
daar rijden ze dus op een asfaltstrookje waar je in Nederland hoogstens 60 km/h mag gewoon 60 m/h ofwel 1,609 keer zo snel als je gewend bent op het type weg.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Het geval: vrijwel elke rotonde, ook kleinere, zijn tweestrooks en hebben ook twee voorsorteerstrookjes op de toeleidende weg. Simpel, dacht ik: de linker (dus die aan de bermkant) is voor linksaf en rechtdoor, de rechter (dus tegen de wegas) is voor als je de rotonde driekwart neemt. Niet dus! De linkerstrook is alleen voor linksaf. Mocht daar nou een oma in een ouwe Maestro rijden dan kun je die rechts voorbij via de strook waarvan ik dacht dat die alleen voor 'driekwart rond' was...