Wat zijn jouw vakantieplannen voor 2009
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Over 2,5 week met 3 vrienden naar Portugal, in September een extra lange vakantie naar de US and A.
- V300 register
- Verbannen
-

Ik ga naar Scandinavi?, dat staat vast. Maar met wie en waarheen precies, geen idee. Dat wordt een last-minute planning.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=1653
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ga met mn vriend eerst 'n week naar Kaprun..
Daar zitten we niet ver van Zell Am See van het meer dus, maar ook met de lift (treintje) zijn we in 15 minuten boven de 3000 meter en daar kan ej tot een uur of 12 a 12:30 prima ski?n (tussen 2500 en 3500 meter).
We staan er 'n weekje op de camping en gaan ook nog wat mountainbiken, varen dat soort gedoe. Daarna door naar Wenen, waar we 'n week een hotelletje hebben geboekt in 't centrum!
26 juni vertrekken we.. wel zin in dus.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Bodejodel;108138 schreef : Eerste week van juli een weekje Malmedy (Ardennen, Spa Francorchamps) met de 360.
@ Jeroen; denk ook aan de grotten van HAN
Ik ga naar de andere kant van de wereld. Ff de Europese realiteit inruilen voor een Aziatische. Daar slaap ik op een bed waar je zelf je plekje moet vormen om niet met rugpijn op te hoeven staan en ik zie regelmatig muizen en ratten en andere dieren langs de muren om hoog klimmen of hoor een aanval waarbij een ander dier overmeesterd wordt. Wat er 's nachts over mijn bed of lichaam loopt heb ik geen weet van, maar heeft nog nooit tot problemen geleid. Verder eet ik het voedsel wat er is en leef ik als de plaatselijke bevolking.