Volvo 240
- V300 register
- Verbannen
-
En denk maar niet dat het goedkoop is..... Die www.lederdokter.nl die vroeg 400 per stoel....
pfff.... Maar ik heb goedkopere gevonden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik zou het wel doen, omdat ik dat altijd al wilde. Maar goed. Het is de moeite waard maar je moet aan 3 a 350 euro denken minimaal. (voor de zittingen)
Maar wat ik al zei, opzich vind ik het niet erg als iemand mij wil verlossen haha en ze zelf gaat bekleden.
- V300 register
- Verbannen
-
Een simpele bromfiets buddy laten herstellen of opnieuw overtrekken met ordinair skai kost al tegen de 100 euro.
Kiezen voor mindere kwaliteiten lijdt vaak tot teleurstellingen achteraf. (en soms heel snel)
- V300 register
- Verbannen
-
Maar idd als die er sky opgooit wie zegt dat ik dat zie.... Wellicht moet ik het ook niet doen. Ik zei al als iemand anders zeker weet ik ga het bekleden gaat die wat mij betreft voor.
Van de andere kant als ik zeg ik wil leer hebben hij zegt dat krijg je. Ik kom zie dat het niet klopt kan ik altijd zeggen succes met die stoelen.... De meeste vroegen per 1 stoel wat hij vroeg voor 2. Maar zei wel bij dat het om een volvo 340 ging. Wellicht helpt dat laaste....
Het gaat wel enkel op de zittingen niet op de leuning he!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Ben je al klaar met de studie?
Wil je misschien lid van de V3C worden?
- Mark Smeets
- Moderator
-
Markvictor;87848 schreef : Als ik het mag kopen ga ik het opnieuw laten bekleden. Haha, ik heb 15 mails gestuurd telefoontjes het valt nog niet mee.
En denk maar niet dat het goedkoop is..... Die www.lederdokter.nl die vroeg 400 per stoel....
pfff.... Maar ik heb goedkopere gevonden.
Ik had ook iemand hier in de buurt gemaild, en die vroeg ook 800 euro voor de compleet voorstoelen (zitting en leuning), maar dat was wel exclusief btw...
was me toch iets te duur, dan blijft ik wel op mijn nagenoeg nieuwe stoffen bekleding zitten met 4 hoofdsteunen:D
Ik heb wel nog zitten twijffelen om van de sloop een paar leren voorstoelen uit een 400 of V/S40 te sjoepen.. Maar die hebben een lichtere kleur leer, en dan mis je die kenmerkende hoofdsteunen van de 300
- V300 register
- Verbannen
-
In maart ga ik per definitie lid worden want dan kan ik het geld misssen. Even geduld dus nog!
Studie gaat ook wel okeey
En over dat intrieur, als ik het krijg ga ik het zeker weten bekleden. Maar het kost zo veel geld, dat ik het ook niet erg vind dat als het niet door kan gaan. Dan koop ik wel een stoffen intrieur!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
En wat ik al zei, er zijn wellicht andere gegadiden he. Ik bepaal niet aan wie hij ze verkoopt! Dat zou wat zijn haha.
Ik zal de dealer eens bellen! Das wel slim, maar ik denk dat het behoorlijk duur is!
- V300 register
- Verbannen
-