HELP!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ga voor de LAMBDASONDE.
Dit is een z??r belangrijk onderdeel van het motormanagementsysteem. In de volvo 440 van mijn ouders hebben we ook een aantal maanden rondgereden met een motor met dezelfde klachten.
Vooral onregelmatig toerental bij stationair draaien. Dat schommelde idd hetzelfde. Ook het brandstofverbruik wordt veel hoger.
Ik zou deze maar eens proberen te vervangen. Wellicht zijn de problemen dan verholpen.
- Freek van der Heijden (GAST)
- Nieuw lid
-
Verdwijnt er koelvloeistof? Mayo in je olie? Olie in je water? Witte rook? Kan verschillende symptonen hebben.
Onregelmatig stationair en vooral hoog stationair net alsof je gas blijft hangen, hoort ook bij een lekke koppakking.
Succes.
- V300 register
- Verbannen
-
Freek;117400 schreef : Lijkt mij een lekke koppakking of te weinig compressie. Ik heb ook eens een 740 gehad, maar dan een 2 liter. Eerst koppakking lek, koppakking vervangen en kop gevlakt. Dag later stotteren, bij een Volvo-man neergezet en jahoor geen compressie meer in de motor. Weggegooid geld dus.
Verdwijnt er koelvloeistof? Mayo in je olie? Olie in je water? Witte rook? Kan verschillende symptonen hebben.
Onregelmatig stationair en vooral hoog stationair net alsof je gas blijft hangen, hoort ook bij een lekke koppakking.
Succes.
Dit topic is al meer dan een half jaar oud
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-