Lage benzineprijzen
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
1,30 is laag en profiteer ervan zou ik zeggen, de jallah's van de olie kunnen hun 25ste Ferrari niet meer betalen, de prijzen voor ruwe olie gaan weer omhoog.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
2 jaar geleden was 1,30 nog hoog. Nu dus ook
De automarkt is trouwens wel erg ingezakt. Ook bij ons een productiestop helaas....
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;73195 schreef : 1,30 is laag en profiteer ervan zou ik zeggen, de jallah's van de olie kunnen hun 25ste Ferrari niet meer betalen, de prijzen voor ruwe olie gaan weer omhoog.
De jallah's zijn helemaal geen vrienden van mij maar het gekonkel met olietankers waar de lading diverse malen verhandeld wordt onderweg hiernaartoe is prijs opdrijvend en de grootste inhalers zijn de belastingen. Onze noodzakelijke brandstof zit zo achtelijk veel belasting op.
Mijn zoon tankte verleden week 1,05 per liter in Luxemburg dat is pas goedkoop. Het tijdelijke kwartje van Kok mag nu inmiddels ook wel 0,25 eurocent mag zijn omdat toch de florijnenteken vervangen is voor het euroteken eraf en we komen in de buurt van goedkope brandstof:cry3::cry3::cry3:
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Gr; Wouter.
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;73515 schreef : Vergeet alleen niet over de afgelopen twee jaar de inflatie erbij te rekenen, ook ik ben van mening dat we met ca ? 1,30 op dit moment een relatief lage benzineprijs hebben.
Gr; Wouter.
Is waar. En ook nog op bijna elke 10 km rijden verkrijgbaar... Er zit altijd wel ergens een pomp dichtbij, daar betaal ook aan mee.
- V300 register
- Verbannen
-
De oliemaatschappijen maken m??r winst dan eerst. De marges op benzine zijn hoger. De benzineprijs is eerst flink gestegen, maar niet weer hetzelfde gezakt. En dat houden ze (meerdere centen per liter) nu in eigen zak.
Vandaar de milliardenwinsten van oliemaatschappijen.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
De motieven van de Nederlandse overheid zijn wellicht groen maar niet het groen van gras!