Lage benzineprijzen
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Daar ben ik wel eens lelijk ingetuimeld...Een nachtelijk ritje met mn amazone, waarbij ik halverwege wou tanken. Mooi niet dus he, geen pompbediende, dus oko geen LPG. En aangezien die amazone niet op benzine rijd was het best wel spannend of ik thuis zou komen.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Maar alleen open tussen 7 en 9 's morgens????
- V300 register
- Verbannen
-
Zoiets heb ik 2 keer meegemaakt op dezelfde route (ja hoe stom). Als je van Wageningen naar Apeldoorn gaat over de snelweg. Kom je tussen Wageningen en Arnhem op de A12 nog ??n tankstation tegen, daarna is het finito. De eerste keer dat ik 'm voorbij reed met de dagelijkse op gas dacht ik gewoon dat er nog wel ergens ??ntje kwam, maar nee. 32 liter moest ik tanken toen ik pas bij Apeldoorn de volgende tegenkwam (afritten heb je ook nauwelijks en dan kom je in de bossen terecht en weet je nog niet zeker of je iets kan vinden). Hij was dus echt bijna leeg. Ik heb nog nooit zo a-relaxed in een auto gezeten (80 rijdend). Zweethandjes.Pistonpen paultje;71913 schreef : En aangezien die amazone niet op benzine rijd was het best wel spannend of ik thuis zou komen.
Daarna nog een keer met de benzine-auto, maar toen wist ik niet hoeveel ik met een tank kon doen en dus gewoon de gok gewaagd, het kon gelukkig nog makkelijk, maar als ie 1 op 9/10 had gereden dan was ie wel leeg geweest.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvo freak;71865 schreef : werkt echt perfect v power..wat een verschil met normale euro 95..
leuk spul he? ...en op dit moment kost Volvo-Power in Belgie nog maar 1.33 per liter....:humor:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Tis hier nie Suid-Afrika nie he..