De eerste rit!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik draaide de sleutel op contact, gaf een welgemikte tik op de ruitenwissermotor, zette de wissers aan en voil?, zij vervulden hun taak weer naar behoren
.De afstelling is nog niet goed, het 'dode punt' (dus dat 'ie weer naar beneden gaat) is te vroeg waardoor je als bestuurder met 1 oog w?l en met 1 oog niet zieten de paravan wordt meegewist. De wissers stoppen midden op de voorruit.
Maar da's een klusje voor de herfstvakantie, net als de Hammerite behandeling. Als ik dat allemaal nu doe is die auto veel te vroeg klaar:D
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
het geluid dat joost omschrijft is het doorslippen van de stang tov de ruitenwissermotor, dit lijkt megahard omdat dit stukje mechaniek zich in de cabine bevind ipv in de motorruimte.
- V300 register
- Verbannen
-
je moet dus niet denken dat je de wisserarmen weer goed kunt zetten en klaar; dit moet echt even achter het dashboard gebeuren.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
dit is namelijk een conische spie vertanding achtig iets wat op de as van de motor zit, en de moer op die as drukt de stang naar de ruitenwissers op die spie?n waarop hij borgt, nu zit op deze passing ruimte wat er alleen maar voor zorgt dat de boel naar de k***e gedraaid word als je je ruitenwissers gebruikt.
gewoon ff doen wat ik nu al 2x getypt heb, kost je hooguit 10 minuten werk en bespaard je weer een speurtocht naar een 343 ruitenwissermotor;)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
AvdAkker;67402 schreef : gewoon ff doen wat ik nu al 2x getypt heb, kost je hooguit 10 minuten werk en bespaard je weer een speurtocht naar een 343 ruitenwissermotor;)
Ah, je bedoelt een gang naar de schuur en weer terug? Dat is inderdaad een speurtocht ja, met al die pruttel in de schuur:humor:
Nee, ik zal het tzt weer opzoeken en proberen. Dank!