340 weg te geven
- V300 register
- Verbannen
-
Een 440 of het onderstel van een 340...!

misschien hadden jullie mij dan wel gelooft!
Achja, foutjes komen nu eenmaal voor he! En typfoutjes al helemaal, vooral als je eigenlijk zou moeten studeren voor je examens... Ik ga maar weer verder met studeren nu, morgen mijn laatste examen en dan FEESTJE!!!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;58383 schreef : Z? laat nog examens?
Laat?!? Ik kom uit Belgi? en daar is dit helemaal normaal! Ik ben al bezig sinds 26 mei en ben nu donderdag 12 juni klaar! Maar al mijn vrienden hebben nog tot de 20ste examen en ik ken zelfs mensen die tot de 27ste hebben!!!
Jaja onderwijs in belgie is toch echt 'n pretje hoor! NOT!!!!:cry2:
Seg Stefan, even een snel vraagje, jij wil die auto weggeven aan iemand in belgie h?! Jij komt zelf uit Almere, maar wat ik niet begrijp is dat die kennissen van jou in West-Vlaanderen wonen... dat ligt toch een heel eind uit elkaar!? Of heb ik hier iets niet goed begrepen, want je bent bezig over een keuring in Oostende... :S
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Maar zn vader & stiefmoeder wonen dus nog in de buurt van Oostende/Westende (Leffinge)
Zodoende.
- V300 register
- Verbannen
-
Mijn familie woont ook verspreid over twee landen hoor! Belgie en Nederland! Ben een beetje een mengelingetje! Papa Nederlander, mama Belg en kinderen (ik inclus) ook Belg! Altijd leuk bij voetbal ofzo!
- V300 register
- Verbannen
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Oostende?slb_340;58405 schreef : Maar zn vader & stiefmoeder wonen dus nog in de buurt van Oostende/Westende (Leffinge).
Mijn tante heeft een restaurant in Wenduine, ik zie mogelijkheden voor een feestelijke overdracht!
- V300 register
- Verbannen
-
www.speurders.nl/autos/volvo/40933351/vo...le_descr=volvo%20340
Het kenteken van deze 340 is SY-60-BN, een naast familielid van de SY-48-BN (de auto waar het topic over gaat) dus.