340 weg te geven
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-06-2008 00:37 #713005
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 weg te geven
Het ziet er naar uit dat Stefan zijn verrassing kan waar maken.
Er zijn al kontakten met de huidige eigenaar gelegd, en daardoor zijn mijn bemoeienissen niet meer nodig.
Overigens ben ik wel verbaasd, hoe snel men op mijn bericht heeft gereageerd. Als ik dit eerder had geweten, dan was een maand geleden een redelijke 340 4deurs met handbak !! (sorry Erik) !! op dezelfde manier van eigenaar gewisseld. Nu is deze wagen door plaats- en tijdgebrek zonder deze te strippen naar de sloop afgevoerd. Doodzonde! Als er weer een 300 op deze manier bij mij in zicht komt,( en die kans is vrij groot) horen jullie weer van me.
Nu gaat deze wagen naar Stefan. En met jullie hulp kan hij hier goed werk mee doen.
Aan alle V300c leden: bedankt. Misschien moet ik ook maar lid worden van deze club van fijne mensen.
Nu ga ik nog een dag zwaar aan de "studie", want ik moet als tamboer zaterdag nog wonderen verrichten op een Bandconcours in Brunssum. Dus stoor mij niet voor zondag.
Er zijn al kontakten met de huidige eigenaar gelegd, en daardoor zijn mijn bemoeienissen niet meer nodig.
Overigens ben ik wel verbaasd, hoe snel men op mijn bericht heeft gereageerd. Als ik dit eerder had geweten, dan was een maand geleden een redelijke 340 4deurs met handbak !! (sorry Erik) !! op dezelfde manier van eigenaar gewisseld. Nu is deze wagen door plaats- en tijdgebrek zonder deze te strippen naar de sloop afgevoerd. Doodzonde! Als er weer een 300 op deze manier bij mij in zicht komt,( en die kans is vrij groot) horen jullie weer van me.
Nu gaat deze wagen naar Stefan. En met jullie hulp kan hij hier goed werk mee doen.
Aan alle V300c leden: bedankt. Misschien moet ik ook maar lid worden van deze club van fijne mensen.
Nu ga ik nog een dag zwaar aan de "studie", want ik moet als tamboer zaterdag nog wonderen verrichten op een Bandconcours in Brunssum. Dus stoor mij niet voor zondag.Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-06-2008 00:37 #713006
door V300 register
Het ziet er naar uit dat Stefan zijn verrassing kan waar maken.
Nu ga ik nog een dag zwaar aan de "studie", want ik moet als tamboer zaterdag nog wonderen verrichten op een Bandconcours in Brunssum. Dus stoor mij niet voor zondag.
Nu ga ik nog een dag zwaar aan de "studie", want ik moet als tamboer zaterdag nog wonderen verrichten op een Bandconcours in Brunssum. Dus stoor mij niet voor zondag. Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-06-2008 11:31 #713011
door V300 register
Ojeej, ik heb je wel gestoord.
Kevin; ik kan jou bellen als contactpersoon tussen mij en de eigenaar?
Iniedergeval binnenkort afspreken voor het regelen van de papieren. Ik denk dat het handigst is eerst in NL overschrijven op mijn naam, en daarna export - inschrijven + keuren in Belgi?.
Ben nu aan het uitzoeken hoe dat zit...
Kevin; ik kan jou bellen als contactpersoon tussen mij en de eigenaar?
Iniedergeval binnenkort afspreken voor het regelen van de papieren. Ik denk dat het handigst is eerst in NL overschrijven op mijn naam, en daarna export - inschrijven + keuren in Belgi?.
Ben nu aan het uitzoeken hoe dat zit...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-06-2008 12:03 #713014
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic 340 weg te geven
Kan je ook gelijk export doen + export verzekering. Mag je nog twee weken in Nederland blijven rijden zonder belasting en je bent verzekerd. Er moet wel APK op zitten. Verwacht niet dat je wat van de BPM terugkrijgt.
Een grenskantoor, rdw of douane kantoor oid. is meestal duurder dan een exportoffice op een industrieterrein.
Een grenskantoor, rdw of douane kantoor oid. is meestal duurder dan een exportoffice op een industrieterrein.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-06-2008 12:23 #713015
door V300 register
Export office?
Ik ga weer is googelen!
Enige indicatie van de kosten?
Ik ga weer is googelen!
Enige indicatie van de kosten?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-06-2008 13:44 #713017
door V300 register
K heb al het e.e.a. gevonden bij de RDW.
Zo'n exportkenteken kost nog geen 20,00 euro enzo dus dat valt mee
.
En als het goed is moet ik met papieren en kentekenbewijs + overschrijvingspapieren met auto naar Belgie gaan naar zo'n keuringsinstantie + de nieuwe eigenaar.
Daar kan de auto gekeurd worden en op naam van de nieuwe eigenaar (op zijn kenteken) gezet worden.
Valt dus wel mee opzich.
Zo'n exportkenteken kost nog geen 20,00 euro enzo dus dat valt mee
En als het goed is moet ik met papieren en kentekenbewijs + overschrijvingspapieren met auto naar Belgie gaan naar zo'n keuringsinstantie + de nieuwe eigenaar.
Daar kan de auto gekeurd worden en op naam van de nieuwe eigenaar (op zijn kenteken) gezet worden.
Valt dus wel mee opzich.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-06-2008 14:11 #713022
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic 340 weg te geven
Dan mag je er niet mee rijden. Dit bedrag is ex verzekering. Dus dan heb je kosten van een ambulance. Ga je met zo'n auto naar Belgi? en zien ze een jonge vlotte man met telefoon in de auto; dan zal een speciaal team met honden je classificeren als drugsrunner. Met alle gevolgen van dien...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-06-2008 14:31 #713027
door V300 register
Hm...
Ik kan niet vinden wat de kosten dan w?l zijn daarvoor...
Ik kan inprincipe wel een auto + aanhanger regelen..
Ik kan niet vinden wat de kosten dan w?l zijn daarvoor...
Ik kan inprincipe wel een auto + aanhanger regelen..
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-06-2008 14:34 #713028
door V300 register
Als dit het probleem is, kan ik misschien aan HF platen komen voor zo,n rit
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-06-2008 14:35 #713029
door V300 register
HF platen?
Moderators: Mark Smeets