340 weg te geven
- V300 register
- Verbannen
-
Btw, wat is een Volvo 430 DL ?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;58162 schreef : Thanx doe ik.
Btw, wat is een Volvo 430 DL ?
www.volvo300club.nl/fotoalbum.php?autoid=104
Dit dus! is eigenlijk niet veel anders dan een 340! Weet zelf eigenlijk helemaal niet waarvoor die GL staat! Vraag het mij ook nog een beetje af! maar dit is hem in ieder geval!
Ik zou zeggen, ik schiet er een foto'tje van, maar hij staat alweer in de stalling en daar krijg ik geen fatsoenlijke foto getrokken!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Overigens, indien succesvolle schenkingspoging: Denk je ook aan een mooi verhaaltje inclusief feestelijke foto's voor ons clubbladje?
- V300 register
- Verbannen
-
Dendorssers;58166 schreef : www.volvo300club.nl/fotoalbum.php?autoid=104
Dit dus! is eigenlijk niet veel anders dan een 340! Weet zelf eigenlijk helemaal niet waarvoor die GL staat! Vraag het mij ook nog een beetje af! maar dit is hem in ieder geval!
Ik zou zeggen, ik schiet er een foto'tje van, maar hij staat alweer in de stalling en daar krijg ik geen fatsoenlijke foto getrokken!
Hey, da's mijn auto! Nou dacht ik toch een gewone saaie ?berkale 340 DL te hebben, wist niet dat ik zo'n bijzondere had:D:D
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;58184 schreef : GL/DL, 430 ipv 340? Ik snap er niks meer van. Is het een grap, een typfout of een type-fout? :uh-uhh:
Sorry jongens, ik denk dat het een beetje van allemaal mis gelopen is! Ik heb dus thuis een Volvo 340 DL, dus geen 430 GL of wat dan ook! Gewoon een ordinaire 340 DL!
Had in mijn onderschrift eerst GL staan, maar dat kon niet volgens Antiekradio, dus dat heb ik aangepast en blijkbaar heb ik toen 430 getypt ipv 340! :S Wat ben ik toch een domme kloot! Wel bij deze is alles rechtgezet en is het misverstand uit de wereld!
Nogmaals mijn oprecht verontschuldigingen! :hmmz2:
- V300 register
- Verbannen
-
Tuurlijk komt er een verslag voor het clubblad incl foto's!
Toch minimaal 1 a 2 pagina's
- V300 register
- Verbannen
-