Mijn eerste keer
- V300 register
- Verbannen
-
Ik was zo slim om mijn portemonnee vanmiddag bij mijn ouders in Maarssen te laten liggen, dus ik samen met mn vriend vanavond ff terug gereden.
Mn benzinepijl stond toch wel aardig laag, maar het ging nog wel.. d8 ik. Op de terugweg via de (a2/a9/a1/a6) A2 eerst.. Een lokaal tankstation was gesloten dus we reden door opweg naar de Shell bij Breukelen.
Echter tussen Maarssen en Breukelen bij 110 @ 5th gear.. pruttel pruttel en t ging langzamer, oooo fuck dacht ik. Benzine op!
Nog een stukje met alarmknippers op de vluchtstrook door kunnen rijden in zn 3 met 50 maar toen hield het op.
Een telefoontje met de ANWB en 15 minuten later stond er een aardige meneer met 7 liter brandstof. Toen even 6x starten en benzinepompen en hij liep weer.. toen maar (4km verder ofzo) even getankt bij Breukelen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Sta je langs de weg stil omdat je benzine op is heb je dus een probleem.
Ruitenvloeistof in de winter moet je in de winter in duitsland wel bij hebben... Laast in de ardenne nog een gevalletje meegemaakt met een vriend, die ging zn koeilvloeistof "bijvullen" ik zeg wat doe jij nu je gooit het bij de olie. Zat al een halve liter in. Maar ja we konden niks anders dan door rijden hebben we dus ook gedaan. Toen wij op de kamping waren dampen dampen dat blok, niet normaal.....
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Markvictor;55519 schreef : Verplicht wel, maar je krijgt pas de boete als je zonder benzine staat. Dus als ze je aanhouden en je hebt geen benzine bij niks aan de hand...
Sta je langs de weg stil omdat je benzine op is heb je dus een probleem.
Ruitenvloeistof in de winter moet je in de winter in duitsland wel bij hebben... Laast in de ardenne nog een gevalletje meegemaakt met een vriend, die ging zn koeilvloeistof "bijvullen" ik zeg wat doe jij nu je gooit het bij de olie. Zat al een halve liter in. Maar ja we konden niks anders dan door rijden hebben we dus ook gedaan. Toen wij op de kamping waren dampen dampen dat blok, niet normaal.....
zoiets had ik afgelopen zaterdag nog op de E19 vlak voor Brussel.
Ik was te vroeg om mensen van zaventem op te halen (een keer g??n file bij Antwerpen!) dus een parking opgezocht, busje in de schaduw en ik in het zonnetje gaan zitten.
komt er een opel corsa plm. 1982 de parking oprijden.
motorkap open, 3 personen staan zeer ge?nteresseerd te kijken.
ik dacht bij mezelf gelijk al "als ze maar niet de dop van de koelvloeistof eraf gaan draaien, want dan kookt die over"
na het nog een paar minuten aangekeken te hebben ging ik toch maar eens kijken. inmiddels waren er al flesjes water aangerukt, maar de verwachte koelwaterfontein was nog niet aangeboord.
toen bleek dus dat ze heel ijverig de ruitensproeier aan het bijvullen waren geweest :humor:
- V300 register
- Verbannen
-
. Geweldig.@ Wouter; tegenwoordig valt de file steeds meer mee bij Antwerpen, t gaat vooruit daar.
@ Erik; heb je net wel aan de tel gesproken. Die paar km duwen ging dus niet, want de vluchtstrook hield na een km op (versmalling/brug)!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
En gelukkig dus ANWB lid..
. En ach.. ze waren er na 15 minuten.. dus whats the big problem toch? Wel een lompe actie van mij Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Die 240 waar ook 5 man inzaten had totaal geen problemen met 140 rijden met 30 graden...
Daarna is die (uit de overlevering) 120 gaan rijden en toen was er niks meer aan de hand... Je moet je wel voorstellen dat die 340 goed gevuld was ook met baggage. Ik denk als je nu weer hetzelfde truckje uit zou halen met een type met een kleine radiateur dat die na 2 uur ook wel wil koken als je 140 rijd en hem helemaal vol laad....
- V300 register
- Verbannen
-
K ben een x naar de duitse grens (voor vakantie) gegaan met 4 man (niet de kleinste) en veel bagage.. mn ouders voor ons (met airco) en alle fietsen achterin de Voyager:D. Was toen bijna 30 graden.. en file! Maar hij werd niet heet gelukkig.. ook niet toen het 130/140 ging na n tijdje.
Maar dit is erg offtopic, t ging over het stil komen te staan zonder benzine:D lol