Geflitst
- V300 register
- Verbannen
-
HERA360;50744 schreef : Mijn laatste was als volgt:
Ik reed netjes 50 richting een verkeerslicht (met flitser) en die kerstboom ging net op oranje, dus ik ram dat gaspedaal naar de bodem om het nog te halen. Ik haalde het ook net, maar ik wist niet dat dat ding ook op snelheid flitste... schade was 48e.
Whahaha
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;50754 schreef : Whahaha
Inderdaad.
Vuile kl*te-apparaten zijn het. Puur om de staatskas te spekken.
Misschien als je het iets rustiger aan had gedaan had je de boete gespaard kunnen blijven: de rood-licht-flitser mogen namelijk pas een seconde na het inkomen van het rode licht pas flitsen.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;50729 schreef : Ik denk dat het met mijn 343 moeilijk is/wordt om precies de toegestane snelheid te rijden. Er zit een grote afwijking in de teller.
Ik denk dat het uberhaupt moeilijk is voor jou om te rijden:lol::yeah:
- V300 register
- Verbannen
-
twkuiper;50774 schreef : En als je gewoon was gestopt voor oranje cq rood, had jij nu geen boete gehad, en nog belangrijker: dan had Erik zich hierboven niet druk hoeven maken. Foei
Tja achteraf inderdaad wel, maar achteraf is alles makkelijk toch? Ik heb er geen trauma's aan overgehouden, heb er alleen van geleerd... verkeerslichtflitsers flitsen ook op snelheid
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
slb_340;50795 schreef : Ik denk dat het uberhaupt moeilijk is voor jou om te rijden:lol::yeah:
Nee hoor, ik ben ooit al eens in een Honda weggescheurd. Helaas is dat mijn enige autorijervaring.
- V300 register
- Verbannen
-
Als er iets gebeurt.. echt ik had er niet aan moeten denken en liever nu nog niet. Na mijn ervaringen denk ik van, waar was ik mee bezig?! En daarmee kan ik aanraden het gewoon niet te doen.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-