Geflitst
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-02-2008 23:28 #697414
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Geflitst
Als ik te hard rij, dan is dat op een plek waar het (mijns inziens...) prima kan dus voel ik me er dan zeker niet schuldig over.
Bij voorbeeld op een uitgestorven snelweg ofzo...
Ik voel het daarentegen wel in mijn portemonnee, en dat doet steeds behoorlijk au!
Gelukkig is het tot nu toe slechts bij 1x gebleven, dankzij mijn uitstekende zelfbeheersing (en kennis van flitspaalloze plekjes... niet veel, maar precies genoeg om af en toe even lekker te kunnen spelen
)
Bij voorbeeld op een uitgestorven snelweg ofzo...
Ik voel het daarentegen wel in mijn portemonnee, en dat doet steeds behoorlijk au!
Gelukkig is het tot nu toe slechts bij 1x gebleven, dankzij mijn uitstekende zelfbeheersing (en kennis van flitspaalloze plekjes... niet veel, maar precies genoeg om af en toe even lekker te kunnen spelen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-02-2008 01:03 #697421
door V300 register
Ik had mijn eerste auto net een maand of wat en ik kreeg al een bekeuring voor iets van 100@80. Een autoweg waar vroeger iedereen legaal 100 reed was schijnbaar zo gevaarlijk gebleken dat 80 de nieuwe max was. Kassa, dik 100 euro. Wel heb ik nog iets langer kunnen sparen doordat ik middels een bezwaarschrift de molen iets heb vertraagd.
Sinds ik mijn 340 heb krijg ik nooit meer boetes trouwens. Vraag me niet hoe. Laatst ben ik in mijn vario zo'n slaper op een provinciale weg over een dubbele doorgetrokken streep voorbijgeknald. Dikke boehoe hoor, maar ik ga echt geen vijf kilometer met 65 km/u achter zo'n geriatrisch voertuig hangen.
Sinds ik mijn 340 heb krijg ik nooit meer boetes trouwens. Vraag me niet hoe. Laatst ben ik in mijn vario zo'n slaper op een provinciale weg over een dubbele doorgetrokken streep voorbijgeknald. Dikke boehoe hoor, maar ik ga echt geen vijf kilometer met 65 km/u achter zo'n geriatrisch voertuig hangen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-02-2008 16:58 #697456
door V300 register
Laatst op de Amsterdamsestraatweg in Utrecht 16 km p/u te hard gereden, gelaserd verdorie...fikse boete van 80 euri ofzo. Deed echt pijn, vooral omdat ik mij er echt niet bewust van was dat ze ergens hadden gestaan en ik daar altijd netjes rij! Ik kan het me niet herinneren en snap het nog steeds niet...ik betaal wel altijd direct om er maar vanaf te zijn.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-02-2008 18:02 #697944
door V300 register
Maar met laseren moeten ze je direct staande houden toch?
Da's wel kut ja.. op de straatweg staan ze erg vaak...
Da's wel kut ja.. op de straatweg staan ze erg vaak...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-02-2008 18:26 #697949
door V300 register
Het was volgens mij geen vaste flitspaal, want er stond iets van politiedienst controle blablabla. Ik ben een keer geflitst en toen stond op de boete precies waar dat ding stond.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-03-2008 15:36 #703511
door V300 register
Ja ik heb dr ook weer een.
' Het niet opvolgen van de aangegeven richting voorsoorteervak'
130,-
Je mocht er blijkbaar alleen linksaf.
De situatie was zo. 2 rijstroken.. de rechtse had een stoplicht met pijltje naar rechts en de linkse had geen pijltje en gewoon haaietanden. Waren geen borden dat je enkel links mocht en je kon er ook prima rechtdoor naar de oprit van de snelweg. Dus ik rechtdoor, staan daar 2 politie auto's en ze rijden zo van de vluchtstrook af.. mn voorwielen blokkeerden zo hard moest ik remmen.
Ik claxoneerde nog, van WAT? doen jullie? .. dus ik vragen of er iets aan de hand was .. was dit het. Nergens stond het duidelijk aangegeven en ik deed het totaal niet bewust..
' Het niet opvolgen van de aangegeven richting voorsoorteervak'
130,-
Je mocht er blijkbaar alleen linksaf.
De situatie was zo. 2 rijstroken.. de rechtse had een stoplicht met pijltje naar rechts en de linkse had geen pijltje en gewoon haaietanden. Waren geen borden dat je enkel links mocht en je kon er ook prima rechtdoor naar de oprit van de snelweg. Dus ik rechtdoor, staan daar 2 politie auto's en ze rijden zo van de vluchtstrook af.. mn voorwielen blokkeerden zo hard moest ik remmen.
Ik claxoneerde nog, van WAT? doen jullie? .. dus ik vragen of er iets aan de hand was .. was dit het. Nergens stond het duidelijk aangegeven en ik deed het totaal niet bewust..
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-03-2008 16:01 #703520
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Geflitst
Dat is gewoon gemeen wat ze doen. Op deze manier is het laf. Zeker omdat ik weet dat sommige politiecorpsen niet bij de grootste criminelen durven binnenvallen. Wel bij woonwagenkampjes etc. In dit opzicht zijn het idd. "Verwende Kereltjes".
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-03-2008 17:05 #703527
door V300 register
Ja erg flauw, ik ga ook nog foto's maken van de situatie en in beroep..
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-03-2008 20:52 #703557
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Geflitst
Mijn vader is geflitst toen hij met de moordende, brandende, flitsende en levensgevaarlijke snelheid van maar liefst 83 kilometertjes per uur over een 80km-weg reed.
Tja.
Tja.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-03-2008 21:02 #703558
door V300 register
Kwam laatst al m'n sponsor-cheques voor het CJIB tegen.........
Even bij elkaar optellen kwam tot het schrikwekkende bedrag van 782 euro :humor:.
- Met de brommer meer dan 2kW (teller rond namelijk
:220 euro
- Geluidmeting met uitkomst 105dB: 78 euro
- 'n keertje niet volgen van de richting aangegeven voorsorteervak: 95 euro
- keertje een trekker vlot inhalen en dus 39km/h te hard: 250 euro
- keertje met de 343 met 6km/h te hard geflitst: 20 euro
- een weekje geleden kreeg ik er nog een boete bovenop: 150km/h uur op de snelweg: 30km/h te hard: 114 euro
En dan te bedenke dat ik nog maar 22 ben :+
Ach, nu hebben ze al dat belastinggeld terug wat ik ben ontlopen dankzij het zwartwerken.
Zo is m'n geweten weer gesust.
Even bij elkaar optellen kwam tot het schrikwekkende bedrag van 782 euro :humor:.
- Met de brommer meer dan 2kW (teller rond namelijk
- Geluidmeting met uitkomst 105dB: 78 euro
- 'n keertje niet volgen van de richting aangegeven voorsorteervak: 95 euro
- keertje een trekker vlot inhalen en dus 39km/h te hard: 250 euro
- keertje met de 343 met 6km/h te hard geflitst: 20 euro
- een weekje geleden kreeg ik er nog een boete bovenop: 150km/h uur op de snelweg: 30km/h te hard: 114 euro
En dan te bedenke dat ik nog maar 22 ben :+
Ach, nu hebben ze al dat belastinggeld terug wat ik ben ontlopen dankzij het zwartwerken.
Zo is m'n geweten weer gesust.
Moderators: Mark Smeets