wat ga jij dit weekend doen?
- Boris Duijndam (GAST)
-
- Nieuw lid
-
Erik;168251 schreef : Kan dit topic niet beter alleen voor leden zijn?
Of alleen voor niet leden? :snif:
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Iemand trouwens een idee waar je een redelijk groot/vriendelijk geprijsd ultrasoon badje is te krijgen?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Waarom vind je dat?Erik;168251 schreef : Kan dit topic niet beter alleen voor leden zijn?
- V300 register
- Verbannen
-
Deze sedan is echt een goeie auto. Zo goed als roestvrij, zo'n harde auto heb ik nog niet eerder gezien. Er zit net een nieuwe APK op, en heb er gister nog het ??n en ander aan gedaan: heb er een GLT-klokkensetje in geschroefd waarvan de toerenteller het nu w?l doet, het Hella-grilletje is eraf, de auto gewassen en nu helemaal klaar voor m'n laatste ritje ermee. Hoewel, er moet ook nog een beetje peut in

Maar eh... SSSSST, niks zeggen! Hij weet er nog niks van! :yeah:
Verder vandaag een getuigenverklaring geschreven over een ongeluk eind december vorig jaar. Bah, wat een werk... Lastig om niet m'n eigen mening te gaan spuien over die domme gans die ineens de weg oprijdt terwijl er sneeuw ligt en er auto's aan komen rijden met 50 km/u... :no_comment: En probeer dan maar es objectief te blijven
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
ZwerverRoodbaard;168262 schreef : Mijn kennis over carburateurs bijspijkeren, want het zit op een drastisch laag niveau
Iemand trouwens een idee waar je een redelijk groot/vriendelijk geprijsd ultrasoon badje is te krijgen?
ik weet niet of je dit kan lezen:
www.volvo700vereniging.nl/node/36878
Maatje van me wel goeie gast en heeft een ultraasoon staan
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Je zou natuurlijk wel een flyer onder de voorruit kunnen stoppen als stille hint!
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Kevin;168288 schreef : @ Harry,
Je zou natuurlijk wel een flyer onder de voorruit kunnen stoppen als stille hint!
Goed idee! Will do!

elpee;168302 schreef : Overal de flyers in verstoppen. Maar wel een leuk idee. Moet hij zich wel even voorstellen op het forum
Ik zal m'n best doen om hem over te halen