wat ga jij dit weekend doen?

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2011 13:41 #860272 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic wat ga jij dit weekend doen?
Dat is gek, want ze hebben in Doetinchem bij Van Haarlem nog steeds een aftandse 142/144 staan die behoorlijk de tand des tijds heeft gevoeld :p
Elferink heeft erg veel op de schappen, maar op de plaats hebben ze geen 100/200 of 300's staan en voor de 700/900 hebben ze ook alles in opslag met een aantal op de plaats. Staan vooral veel Saabs en de nieuwere Volvo modellen op de plaats.
Bij Eijsink in Haaksbergen staat nog een grijze 340 Mk3 en bij Stegeman in Exel (Lochem) hebben ze nog twee goede 340's Mk3 (wit). Wat sowieso een dikke afrader is zijn de autoslopen in Arnhem en Westervoort, in Arnhem is de koffie echt niet zuiver :p en in Westervoort hebben ze helemaal niks staan.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2011 13:52 #860273 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic wat ga jij dit weekend doen?
Maar da's allemaal laatste type...

Gaos in Emmeloord en Hovingh in het hoge Noorden heeft nog wel behoorlijk wat staan uit de periode 1982-1985 (en later ook natuurlijk), waaronder wat 2-liters.

• Boris Duijndam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2011 13:52 #860274 door Boris Duijndam (GAST)
Beantwoord door Boris Duijndam (GAST) in topic wat ga jij dit weekend doen?
In de omgeving Haarlem zijn er best wat 300/700/900 spul op de slopen. de wagens zijn in de randstad ook gewild dus ze weten prijzen te vragen.

Wat zoek je precies, ik heb zoeizo trouwens een B19 liggen in de GLS met kapotte carb, daar gaat de B200 injectie in uit de sloper die ik komend weekend haal.

Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|

Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2011 14:11 #860275 door Chris Kobes

volvofiel;165643 schreef : Maar da's allemaal laatste type...

Gaos in Emmeloord en Hovingh in het hoge Noorden heeft nog wel behoorlijk wat staan uit de periode 1982-1985 (en later ook natuurlijk), waaronder wat 2-liters.

H? dat is leuk :p Ik heb voor school ooit nog is een saneringsrapport geschreven voor een autosloop en zo te zien hadden we info over Gaos.
Dan ga ik van het weekend maar is neuzen bij Gaos, want ik heb de zaterdag toch eindelijk is een keer vrij :)
Hovingh is me toch net iets te ver weg, misschien als ik een keer ga stappen bij een vriendin die daar op kamers zit :groovy:

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
18-01-2011 14:19 #860276 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic wat ga jij dit weekend doen?

ZwerverRoodbaard;165645 schreef : Hovingh is me toch net iets te ver weg, misschien als ik een keer ga stappen bij een vriendin die daar op kamers zit :groovy:

Ik zie een romantisch uitstapje naar de autosloop aankomen! ;D

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2011 14:27 #860277 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic wat ga jij dit weekend doen?
Ja, ik zou ook graag eens naar Gaos gaan, maar tot nu toe heb ik er nog geen tijd voor over gehad. Dat hele eind rijden en al die benzine verstoken om alleen even rond te kijken gaat me net iets te ver...

@ mrborrie: ik was eigenlijk vooral geinteresseerd in de uitlaat (specifiek carburatiemotor) en carburateur, verder zou een andere aandrijfas (zonder rammelende lagers) en een versnellingsbak zonder speling ook welkom zijn :)
Maarja, da's natuurlijk zoeken naar een speld in een hooiberg: een versnellingsbak zonder slijtage waar nog een GLS-differentieel (lage overbrenging) aan moet zitten ook... en dat alles zonder lekkende pakkingen :D
Schakelen van 1 naar 2 gaat nu koud wat lastig en Stefan zei me dat 'ie uit z'n 2 "schiet" bij opschakelen. Zelf krijg ik 'm soms wat lastig in 2.

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2011 14:58 #860280 door Chris Kobes

v0lv0freak;165646 schreef : Ik zie een romantisch uitstapje naar de autosloop aankomen! ;D

Ik heb hier een opmerking liggen, maar is niet geschikt voor het forum :+

volvofiel;165647 schreef : Ja, ik zou ook graag eens naar Gaos gaan, maar tot nu toe heb ik er nog geen tijd voor over gehad. Dat hele eind rijden en al die benzine verstoken om alleen even rond te kijken gaat me net iets te ver...

Het is wel ver idd, maar anders verveel ik me zaterdag toch :p Ik ga denk ik toch met de Scenic Diesel (I know :o ) van pa en ma aangezien daar toch meer in kan en net iets zuiniger rijd :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-01-2011 17:06 #860284 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic wat ga jij dit weekend doen?

ZwerverRoodbaard;165650 schreef :

Oorspronkelijk geplaatst door v0lv0freak
Ik zie een romantisch uitstapje naar de autosloop aankomen!

Ik heb hier een opmerking liggen, maar is niet geschikt voor het forum :+

Ehh... Mark + Chris ??? Zitten jullie wel op het goede forum voor het bespreken van romantische gezamenlijke uitstapjes? :crazy1:
;D

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2011 17:10 #860285 door Chris Kobes

volvofiel 2;165654 schreef : Ehh... Mark + Chris ??? Zitten jullie wel op het goede forum voor het bespreken van romantische gezamenlijke uitstapjes? :crazy1:
;D

Tjah ??n voordeel, nooit gezeik dat je in een oude 300 rijd :humor:

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
18-01-2011 17:16 #860286 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic wat ga jij dit weekend doen?

volvofiel 2;165654 schreef : Ehh... Mark + Chris ??? Zitten jullie wel op het goede forum voor het bespreken van romantische gezamenlijke uitstapjes? :crazy1:
;D

We kunnen wel dubbel daten :humor:

Heeft ze soms ook nog een leuke vriendin? :yummie:

Waar ligt die sloop ook alweer? Is dat een beetje te doen vanaf zuid-limburg :crazy1:

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC