wat ga jij dit weekend doen?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Overigens nog mooier, ze willen morgen 'kletsen' over mijn inzet in deel 2 van de opdracht. (over 3 weken) Er is dus verlenging toegezegd, alleen met een pauze en guess what, die mag ik in de ww gaan uitzitten en dan via hun weer aan de slag... mooi niet dus.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Eens kijken of we hem weer mooi glimmend krijgen
Als het weer mee zit, kan ik ook gelijk een neusje en voorscherm spuiten... het mag tijd worden
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Ik heb er maar 3 in de straat staan(hoogste aantal een gemiddeld gezin haalt het niet bij ons in de straat(wij krikken dat gemiddelde aardig op met 5 auto's))
- V300 register
- Verbannen
-
Zaterdag Party Hardy en zondag chillen natuurlijk
- V300 register
- Verbannen
-
) op de Veluwe. We hebben een stacaravan gehuurd :groovy:Vrienden uit Zwitserland komen met hun pasgeboren baby naar NL en hebben de hele vriendenclub uitgenodigd aldaar, wordt dus een dolle boel. De hippe Vans baby-schoentjes zullen dan overhandigd worden
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
In binnensteden is het vaak al helemaal moeilijk, ondanks parkeervergunning, de auto te parkeren.
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;155771 schreef : Ik ga aankomend weekend naar Rabbit Hill (alweer een Landal Park, Jos van G.
) op de Veluwe. We hebben een stacaravan gehuurd :groovy:
Vrienden uit Zwitserland komen met hun pasgeboren baby naar NL en hebben de hele vriendenclub uitgenodigd aldaar, wordt dus een dolle boel. De hippe Vans baby-schoentjes zullen dan overhandigd worden
Ik krijg nog steeds een flesje drank van je :+
- V300 register
- Verbannen
-
Wat dat betreft is het hier best wel druk, er is 1 huishouden met 0 auto's, 1 met 1, rest heeft er minimaal 3. (Al win ik met 5, al staat er daarvan slechts 1 op een algemene plek)