wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
- Verbannen
-
Bezig geweest met de 'nieuwe' bumpers voor m'n groene 340. De meegespoten bumpers kwamen van de GLT die Jeroen van B. en Erik van O. hebben gesloopt.
Ik was van plan om v??r en na foto's te maken, maar ik kwam achter een vervelende ontdekking toen ik de achterbumper verwijderde...
De rand onder de nummerplaat begint behoorlijk te rotten :wtf: Dus heb de bumperverwisselactie voorlopig laten zitten, ik breng 'm eerst wel naar Van den Bergh in Malden, eens kijken of ze daar wat moois van kunnen maken :no_comment:
Toen maar verder gegaan aan de andere 340, er lag een Hellagrille te wachten op de plank!
En hier mijn uitzicht vanuit m'n kamer na een dag hard werken. Daar word ik wel gelukkig van! :yeah:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

Zometeen dan maar de N?rburgring. Race begint om 9.00u.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Zo op pad om het jonge gezin te feliciteren. (1e kind van m'n kleine zusje)
Edit: Ze heet Elza Maria Francisca Nijland voluit en met de juiste spelling. (Oma's zijn soms iets te zenelappig om de juiste spelling te vragen ) Ze is om 11:38 geboren, is 50 cm groot en weegt 2635 gram. Als het bloedsuiker van Elza in orde is mogen moeder en dochter direct naar huis.
Ons weekend was dus zenelappig zijn en nichtje bezoeken. (en de rest van de familie natuurlijk)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

Zo'n Hella-grille is inderdaad even wennen, maar ik vind 'm erg leuk staan. En ook al is het misschien niet verschrikkelijk mooi, daar heb ik deze 340 ook niet voor. Dit is gewoon mijn dagelijkse bakkie. De andere 340 is mijn echte favoriet, en die wil ik wel mooi maken/houden.
- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;156202 schreef : Zo'n Hella-grille is inderdaad even wennen, maar ik vind 'm erg leuk staan. En ook al is het misschien niet verschrikkelijk mooi, daar heb ik deze 340 ook niet voor. Dit is gewoon mijn dagelijkse bakkie. De andere 340 is mijn echte favoriet, en die wil ik wel mooi maken/houden.
Speel eens met Philips Vision Plus lampen. Dure dingen, maar ze geven, in elk geval in de normale koplampen, beter zicht.
- V300 register
- Verbannen
-

Ik heb nu ook die VisionPlus, maar ik kan ze niet vergelijken want daarvoor waren allebei de koplampen kapot :+ Ze doen het iig wel goed
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

Ze hebben tegenwoordig ook nog een X-treme Power serie, die lijkt nog meer licht te geven...