wat ga jij dit weekend doen?

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
03-08-2010 18:34 #841844 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic wat ga jij dit weekend doen?
burning rubber :lol:

sorry :D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-08-2010 21:31 #841857 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic wat ga jij dit weekend doen?
is niet best als ie brandt..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-08-2010 21:48 #841862 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic wat ga jij dit weekend doen?
Hoezo? Hoe heter hoe beter toch?;D

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2010 00:30 #841893 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic wat ga jij dit weekend doen?
loool, nja als er iets is waar ik niet op zit te wachten dan is het wel van die 9maanden later praktijken.

dat heb ik liever over een x aantal jaar, met een meisie waar ik wel wat serieus mee wil en als ik er zelf ook een beetje aan toe ben:)

tot ik d'r tegen gekomen ben (en de ovlov's nog niet af zijn:D) heb ik mezelf voorgenomen om het dus niet zover te laten komen, toch word het wel steeds moeilijker als ik zie wat voor lekkere stukken ik de laatste tijd date...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-08-2010 00:34 #841895 door V300 register
Je weet toch wat je moet doen als je vriendin begint met roken?

Toch maar glijmiddel gebruiken :D

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-08-2010 18:14 #841943 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic wat ga jij dit weekend doen?
en blokpallets met potten ouwegurken leeg eten?:humor:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-08-2010 16:18 #842128 door V300 register

Jos360;151599 schreef : Je weet toch wat je moet doen als je vriendin begint met roken?

Toch maar glijmiddel gebruiken :D

Uittrappen?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-08-2010 20:07 #842144 door V300 register
Ik ga dit weekend heel hard duimen... hopelijk maandag een verse baan.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-08-2010 20:24 #842146 door V300 register
Duim voor je mee Jan.

Morgen motorrijden en zondag toertocht met de Daf :)

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-08-2010 21:39 #842431 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic wat ga jij dit weekend doen?
manmanman, wat een vakantie(tje)!!!

zondagmiddag rond 3 uur de camping op, 25 verschillende hardcore plaatjes allemaal knetterhard door elkaar van alle hoeken van de camping uit; dat begint lekker.. ik de tentjes opgezet; de rest inkopen doen in Sneek. spul terug, shoarmaboer gebeld en maar even het avondeten naar binnengewerkt (en voor 1 euro bezorgd, daar moet je niet moeilijk over doen!)
na 't avondeten gelijk gaan Kingzen en binnen een uur waren de eerste 3 flessen "polish premium vodka" (cadeautje van Joanna) leeg en voornamelijk ik de lul met slechte kaarten/niet opletten. toppunt was wel 7shotjes direct achter elkaar na een rondje maxxen waarbij ik ook nog 2x het verboden woord wist te zeggen en met m'n stomme kop een vraag van de questionlady beantwoorde.. maargoed; half bezopen even douchen/omkleden en op naar Sneek.

netjes verzorgd met de bus en de binnenstand in; na amper 5 minuten (jawel, 5 minuten; het was toen ietsje na 12en) kreeg ik het al voor elkaar om met een echte fries aan te pappen (had bijna het tweelingzusje van doutzen kroes kunnen zijn) en het gele bandje was dus aan mij besteed! rest van de avond was prima bevallen, om 1 uur stopten de buitenlucht discotheken en gingen we de Mootz in, leuk clubje met kleine capaciteit van 300man maar wel gigantisch lekkere muziek (en er liep vrouwvolk rond om van te kwijlen!).

bekaf rond 5 uur weer de camping op; en de slaapzak in. kon gelukkig vrij snel slapen om vervolgens rond half 9 in de ochtend wakker te schrikken en deze plaat te horen:
[youtube]KiwgWUPziRQ[/youtube]
na een enorme scheldpartij van zo ongeveer de hele camping kapte de beveiliging de muziek (gelukkig) af en kon er verder gemaft worden:p

vanaf 11 uur 's ochtends gingen we weer kingzen om rond 12 uur alweer in hoge staat van bezopenheid te verkeren, gelukkig werkte het zware ontbijt van een kingsize patat shoarma + knoflooksaus behoorlijk goed om weer recht te kunnen lopen. na een middagtukkie (wat niet meeviel door de herrie op de camping) was het bier lauw en de sterke drank op en gingen we maar met de bakfiets naar de super, omdat niemand van ons een blaastest met de auto positief (met een P) af zou brengen

'savonds in het restaurant vlakbij de camping bleek Rob Geus net door de keuken gelopen te zijn en was de cameraploeg helaas net aan het inpakken. waren we zo brutaal om te vragen of de keuken het smaakpolitie OK keurmerk gekregen had, na een kort gesprek waar de manager ook bij stond bleek door wat kleine dingetjes van niet dus stonden we met z'n allen ongeveer tegelijk op en gingen maar naar een ander restaurant:D dat moet pijn gedaan hebben bij die manager hahahaha

achja eenmaal in de stad, weer een avond plezier en vertier waarbij ik na 3 blunders achter elkaar (dat krijg je als je bij een sexy vriendinnengroepje vrolijk binnenvalt en de een na de ander probeert te versieren) ik het blauwe bandje van een maat kon overnemen. na een uurtje of wat kon ik ook het rode bandje in ontvangst mocht nemen toen ik wat meer succes had:D

mooi na-weekendje geweest zo. volgend jaar misschien weer al blijf ik van mening dat een vakantie rond het middenlandse zee gebied toch wel mooier is.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC