wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
- Verbannen
-
Niels;150855 schreef : Gisteren wezen buurten bij de Dafclub Koffieklets in Voorst. Van tevoren nog even de kleppen van de 66 gesteld, en zoals gewoonlijk bij mijn exploits op dit gebied zit de pakking weer niet goed zodat de auto nu naar olie meurt. Tips voor kit om die rotpakking vast te zetten mag u hier dumpen
Flupa er tussen? (Na vervanging, van de pakking, die is nu heen) paar drupjes om het kreng in het kleppendeksel vast te houden is voldoende. Flut design, van alles verzinnen om maar 3 moertjes vast te moeten draaien ipv 10 boutjes... vage Fransen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
volvo freak;150819 schreef : :flame:
Ik doelde er mee op dat ik geen zin had om de ANWB te bellen om dan te horen te krijgen dat ik de auto moet achter laten.
Dan was hij op sleep terug gaan naar Nederland achter de passat met kapotte accu
- V300 register
- Verbannen
-
dan kun je hem daarna zonder enig probleem monteren, demonteren, monteren, demonteren, monteren, demonteren, monteren, demonteren en dan is het misschien weer een keer tijd voor een nieuwe.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;150894 schreef : Hopelijk is komend weekend mijn eerste weekend met een belangrijk roze pasje in m'n portemonnee... :+
Uhhhhhhhhhhh nee nee nee ik slik t weer in................................................