wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
 - Verbannen
 - 

Deze gingen naar Algerije... Best grappig om te zien.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
 - Verbannen
 - 

- V300 register
 - Verbannen
 - 

Onze touringcar, op de heenweg ging het prima maar terug zat ineens klem onder een viaductje. Banden leeg laten lopen, veel kabaal en politie terug rijden en toen moesten de banden weer vol. Werden we gebracht bij een reparatiewerkplaats van stadsbussen. Het was terug in de tijd met echte monteurs in overalls die helemaal zwart waren, hier en daar een motorblok op het terrein, de compressor werdt met een flinke duw aan het vliegwiel gestart en de slang ging zonder drukmeter of iets zo op het ventiel en blazen maar. Hoeveel druk, niemand weet het, gewoon opblazen totdat die goed lijkt:lol:
Was een speciale vakantie met veel bijzondere indrukken.:groovy:
- Jeroen van Bodegom
 - Nieuw lid
 - 

Als ik aan bussen denk dan denk ik niet meteen aan complex gevormd plaatwerk... Het lijkt allemaal vlakke staalplaatStefan;132363 schreef : Zo is het lastig om bijvoorbeeld aan plaatwerk en dergelijke te komen.
- V300 register
 - Verbannen
 - 

Bodejodel;132371 schreef : Als ik aan bussen denk dan denk ik niet meteen aan complex gevormd plaatwerk... Het lijkt allemaal vlakke staalplaat
Ik bedoel met plaatwerk bijvoorbeeld motorluiken met uitsparing voor een kentekenplaat.
- V300 register
 - Verbannen
 - 

- Kevin Kloosterman
 - 

- Nieuw lid
 - 

- E. van Oostveen
 - Nieuw lid
 - 

- Laurens Post
 - Nieuw lid
 - 

En vandaag een vrouw vriendelijk gevraagd bij een volvo-dealer of ze een autoliefhebster was. Na een antwoord van haar dat mijn mooie 343 uit het jaar 0 stamt en dat voor het koekblik geen onderdelen meer te krijgen zijn. Haar collega was tien keer vriendelijker. Ik ga donderdag of vrijdag er wel weer naar toe en kijken of de collega er is. En netjes tegen hem zeggen dat die vrouw wel een beetje onbeleefd was.
- V300 register
 - Verbannen
 -