wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
 - Verbannen
 - 

punkazz;131513 schreef : Legendarisch. Die zanger van Embrace Destruction (was vrijdag ook op dat moshfest) is wel een bekende in de 'scene'. Die zit altijd in zo'n moshband, als het niet als zanger is dan wel als gitartist.
Dit gebeurde op een hele suffe (amateur-)avond ergens in t land. Niet vaak zo hard (om) iemand (uit)gelachen. Al snel volgden er foto-f*ck-ups, zie rechts
He ja die herken ik wel :+ Lol die rechter is wel cool
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
 - Nieuw lid
 - 

- V300 register
 - Verbannen
 - 

en die linkse lijkt nep, maar is dus echt :wtf:Vermilion;131531 schreef : He ja die herken ik wel :+ Lol die rechter is wel cool
- J. Ruiter
 - Verbannen
 - 

- V300 register
 - Verbannen
 - 

850 Estate;131515 schreef : Klopt, was een superavond. Wij waren door de baas verwend met een VIP arrangement incl. eten en de hele avond (gratis) bier drinken............
Dat zijn de betere cadeaus! Ik ben er nooit geweest maar ik kijk het altijd graag op TV. Ik zou er nog best eens heen willen!
- J. Ruiter
 - Verbannen
 - 

na 34 jaar pas?volvofiel;131520 schreef : Misschien dat ik vandaag eens een neusje ga uitgraven. Zitten wat deukjes in, kan ik 'm mooi even strak maken. Ik vind het zonde om een perfecte grijze neus te gaan overspuiten naar groen :nono:
Die 76-er neus mag wel eens van de 345 af.... verdient vanwege z'n bouwjaar wel eens een restauratie
- 16673-dummy
 - Nieuw lid
 - 

Zit trouwens pas een jaar op de auto, daarvoor lag 'ie op zolder.
- E. van Oostveen
 - Nieuw lid
 - 

- J. Ruiter
 - Verbannen
 - 

lekker warm op zolder is de beste plek voor onderdelen..staat de 345 ook verwarmd gestald?volvofiel;131618 schreef : Ja! Zit maar ??n roestplek aan, onder de koplamp aan passagierszijde.
Zit trouwens pas een jaar op de auto, daarvoor lag 'ie op zolder.
zal ik hart van nederland bellen alvast?Erik;131621 schreef : Ik ga komende zomer na 100 milioen jaar de schedel van de maashaai opgraven in mijn tuin. Hij moet daar ergens liggen............
- 16673-dummy
 - Nieuw lid
 - 

345 staat zij aan zij met een brilkever, Maserati en wat andere exoten. Niet verwarmd, wel kurkdroog. Nouja, het is nog maar voor een maandje of 3 ? 4.
De 343 heeft het geluk dat 'ie zowat naast een gaskachel staat, die heeft het lekker warm (hier thuis in de schuur).