wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
- Verbannen
-
Ik voel me behoorlijk klote...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;131486 schreef : Ik heb in ieder geval 1 ding (nouja, eigenlijk 2) geleerd dit weekend: Ik houd niet van Bloody Mary's en al helemaal niet op een lege maag op zaterdag na een vrijdagavond zuipen.
Ik voel me behoorlijk klote...
Jij ook al?
Gisteren naar Vrienden van Amstel Live in Ahoy geweest. Beetje teveel Amstel gehad.....
- Mark Smeets
- Moderator
-
Van ander bier heb ik nog nooit last gehad. Echt rommel!
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
neee, vlak naast de openbare weg. op het terrein van een fruitboer hier in 't dorp, heb een gozert aangestoken met het glibber en glij virus en die heeft een e30je gekocht, diff gelast, gestript en kuipie erin. zijn oom heeft een fruithandel en op zaterdag als alle trucks op pad zijn,, is het perfect geasfalteerde terrein helemaal leeg:+ mooie gelegenheid om met 80 door de koelcellen heen te denderen en buiten een beetje flink te gummen dus. ik had hier 10 reservewielen staan incl band, dat zijn inmiddels 10 kale velgen wachtend op nieuw rubber...Ovlov 3.6L;131422 schreef : Waar ben je wezen driften? Circuit of toch weer openbare weg?
idd zo'n roterende borstel, maar ik zou het met een haakse slijper of snijbrander ook wel aandurven:+Bodejodel;131453 schreef : Met het juiste (hulp)middel kun je die pakking eenvoudig verwijderen hoor. Vraag maar aan Anjo.
- V300 register
- Verbannen
-
850 Estate;131488 schreef : Jij ook al?
Gisteren naar Vrienden van Amstel Live in Ahoy geweest. Beetje teveel Amstel gehad.....
Ik snap precies wat je bedoelt. Vrienden van Amstel Live is trouwens wel ontzettend gaaf!
- V300 register
- Verbannen
-

Minder vet is dan de volgende ochtend om half2 wakker gebeld worden dat je om 1uur moest werken -_- sta je daar halfdronken nog vakken te vullen:grr:
- V300 register
- Verbannen
-
Dit gebeurde op een hele suffe (amateur-)avond ergens in t land. Niet vaak zo hard (om) iemand (uit)gelachen
. Al snel volgden er foto-f*ck-ups, zie rechts edit: oja, voor diegene die niet weten wat 'mosh' of 'moshen' is, hier een wiki .
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;131507 schreef : Ik snap precies wat je bedoelt. Vrienden van Amstel Live is trouwens wel ontzettend gaaf!
Klopt, was een superavond. Wij waren door de baas verwend met een VIP arrangement incl. eten en de hele avond (gratis) bier drinken............
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Die 76-er neus mag wel eens van de 345 af.... verdient vanwege z'n bouwjaar wel eens een restauratie