wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
- Verbannen
-
Waar oh waar kan je in een V340 fatsoenlijk een zekeringkast verstoppen?
Interessant denkvoer :yesyes:
Morgen gaan we schaatsen, als het weer een beetje meezit
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;89906 schreef : Vandaag heb ik mijn hoofd gebroken over een van de grote vragen des levens:
Waar oh waar kan je in een V340 fatsoenlijk een zekeringkast verstoppen?
Interessant denkvoer :yesyes:
Morgen gaan we schaatsen, als het weer een beetje meezit
Bij een 360 zit er achter de accu, tegen het binnenscherm een extra kastje (2 zekeringen), dat is een goede plaats.
Als je hem in de auto nodig hebt (audio ofzo) kun je onder de achterbank overwegen, daar zit genoeg holle ruimte.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
En ook nog eens een zeecontainer vol met plastic klein geperst! Maar gelukkig hebben we daar een hele handige persmachine voor:D
Best angstaanjagend als die pers alle lucht uit het plastic perst... knallen, plofjes, scheten en winden maken je af en toe flink aan het schrikken...
Morgen de fiets fiksen (achterrem is weer kaduuk helaas) en beide carburateurs (GLS & DLS) checken.
In de vakantie (komende week) de GLS prepareren voor een paar weekjes buiten staan (twee of drie ofzo) en eindelijk eens een APK op de DLS gooien.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;89913 schreef : Bij een 360 zit er achter de accu, tegen het binnenscherm een extra kastje (2 zekeringen), dat is een goede plaats.
Als je hem in de auto nodig hebt (audio ofzo) kun je onder de achterbank overwegen, daar zit genoeg holle ruimte.
Mja, het lullige is dat het mijn extra zekeringenkast is voor alles wat ik zelf knutsel. Het liefste had ik hem dus in de motorruimte gehad (daar zit hij nu) vanwege kabellengtes enzo.
Maar dat plekje onder de bank had ik ook al gevonden inderdaad, en dat gaat hem waarschijnlij ook worden :yesyes: Alle ruimte daar
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;89921 schreef : In de vakantie (komende week) de GLS prepareren voor een paar weekjes buiten staan
Huh? Wat valt daar aan te prepareren dan
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-