wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
- Verbannen
-
ongeveer een maand geleden had ik daar nog een mail over rondgestuurd, maar geen enkele reactie op gekregen, en verder sindsdien ook niets meer over de beurs gehoord.
m.a.w. volgend jaar beter, nu graag m?t planning.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
kan ik het goed maken met een brokking gebakje?punkazz;89808 schreef : Nog steeds niks...dus ik ga morgen maar lekker luieren, verder loop ik nog de trap af naar beneden en naar de auto om vervolgens de bobine los te maken, daarna het bobinenummer te noteren, bobine terug te plaatsen/of niet, om vervolgens weer de trap op te lopen en achter de computer te gaan zitten en Erik een PB te sturen met het desbetreffende nummer, zodat hij de juiste bobine voor me klaar kan leggen die Anjo zondag voor me meeneemt.
SJONGE wat heb IK het druk morgen
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
er is ook een beurs in belgie...antiekeradio;89886 schreef : Oja, die autotron beurs!! vandaag dacht ik er ook ineens aan.
ongeveer een maand geleden had ik daar nog een mail over rondgestuurd, maar geen enkele reactie op gekregen, en verder sindsdien ook niets meer over de beurs gehoord.
m.a.w. volgend jaar beter, nu graag m?t planning.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
wit of bruin brood?:lol:elpee;89895 schreef : zojuist naar de super gecrosst en brood gehaald. Straks nog gauw even naar mijn schuurtje wat dingen ophalen. Aanhangertje oppikken en dan snelweg cruisen naar Wijchen
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Geeft niks, het is niet zo dat ik hierom stress heb ofzo hoor. Brokking gebakje? Prima
AMK: YEAH!!!