wat ga jij dit weekend doen?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
De Pyromaanbehoefte wordt vervuld zonder het risico te lopen het vlees te verbranden door middel van een vuurkorf.huysmans;85472 schreef : Hebben ze geen houtskool branders dan? Welke BBQ-er is niet piromaan in hart en nieren?
(nog een voordeel van mijn tuin, d??r zijn geen over bezorgde campingbeheerder en klagende oude besjes in hun caravannetjes die die (wel 10 cm hoge) vlammetjes toch wel erg zorgwekkend vinden...
) Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Bij mij inmiddels niet meer, dus ik denk eerder: hoeveel auto's passen er in die gitaren en versterkers???? Qua geld dan h?.Lucluc;85447 schreef : Leuk! Muziek maken komt bij mij nog steeds voor de Volvo's.
Ik denk bij een Volvo wel altijd: hoeveel gitaren en versterkers passen daar in???? :yeah:
Maar wel heel veel zin in, gelukkig ben ik weer bassist, dus ik heb gewoon alles nog van de vorige band. Een redelijke basgitaar en een lompe jaren 80 Peavey versterker (moet nog wel opgehaald worden en gemaakt worden, maar in DB's staat toch alles, dus voor het oefenen hoeft het niet). Met gitaren heb je veel meer variatie en verschillen in geluid, dus daar kun je bijna eeuwig aan door sparen. Jouw kennende doe je dat ook zeker?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;85485 schreef : Met gitaren heb je veel meer variatie en verschillen in geluid, dus daar kun je bijna eeuwig aan door sparen. Jouw kennende doe je dat ook zeker?
Jup

Mijn favoriet is de Fender Jazzmaster. Ik heb verder nog een leuke witte Les Paul, ES-335, Rickenbacker 330 en een strat. En een pedalsteel. :crazy1:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Die prijzen gaan een stuk of 6 keer over de kop vanaf de fabriek in Nashville tot aan de dealers... Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Euuh, JA :wtf: Ik ben nog steeds (niet echt actief) op zoek naar een goedkope goede gitaar en m'n huisgenoot, tevens bandlid, ook.Bodejodel;85505 schreef : Als mijn pa dus nog bij Gibson had gewerkt had ik veel geld kunnen verdienen door jullie voor heeeeeele lage prijzen (maar toch flink wat boven de importprijs) hele mooie Gibsons en Epiphones aan te bieden?
Die prijzen gaan een stuk of 6 keer over de kop vanaf de fabriek in Nashville tot aan de dealers...
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

Hij mocht elk jaar een gitaar meenemen voor (volgens mij) de prijs waarvoor de fabriek ze in de USA de deur uit doet. (materiaal + manuren + overhead) Nog steeds duur, maar wel belachelijk goedkoop voor een Gibson dus.
- V300 register
- Verbannen
-
Mn vader heeft nog wat gitaren liggen op zolder
Een zwarte elektrische gitaar (met witte randjes) enorm mooi ding (zwarte pianolak achtig )! 2 akoustische gitaars, waarvan 1 spaanse (gewoon normale dus) en 1 akoustische 12 snarige gitaar.
Ik vind dat hij er toch echt is op moet gaan spelen! (weer)
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-