wat ga jij dit weekend doen?

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-01-2009 12:41 #751615 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic wat ga jij dit weekend doen?

huysmans;85472 schreef : Hebben ze geen houtskool branders dan? Welke BBQ-er is niet piromaan in hart en nieren?

De Pyromaanbehoefte wordt vervuld zonder het risico te lopen het vlees te verbranden door middel van een vuurkorf.
(nog een voordeel van mijn tuin, d??r zijn geen over bezorgde campingbeheerder en klagende oude besjes in hun caravannetjes die die (wel 10 cm hoge) vlammetjes toch wel erg zorgwekkend vinden... :D )

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-01-2009 13:23 #751624 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic wat ga jij dit weekend doen?

Lucluc;85447 schreef : Leuk! Muziek maken komt bij mij nog steeds voor de Volvo's. :D Ik denk bij een Volvo wel altijd: hoeveel gitaren en versterkers passen daar in???? :yeah:

Bij mij inmiddels niet meer, dus ik denk eerder: hoeveel auto's passen er in die gitaren en versterkers???? Qua geld dan h?. ;)

Maar wel heel veel zin in, gelukkig ben ik weer bassist, dus ik heb gewoon alles nog van de vorige band. Een redelijke basgitaar en een lompe jaren 80 Peavey versterker (moet nog wel opgehaald worden en gemaakt worden, maar in DB's staat toch alles, dus voor het oefenen hoeft het niet). Met gitaren heb je veel meer variatie en verschillen in geluid, dus daar kun je bijna eeuwig aan door sparen. Jouw kennende doe je dat ook zeker?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-01-2009 13:39 #751635 door V300 register

punkazz;85485 schreef : Met gitaren heb je veel meer variatie en verschillen in geluid, dus daar kun je bijna eeuwig aan door sparen. Jouw kennende doe je dat ook zeker?

Jup :D :D

Mijn favoriet is de Fender Jazzmaster. Ik heb verder nog een leuke witte Les Paul, ES-335, Rickenbacker 330 en een strat. En een pedalsteel. :crazy1:

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-01-2009 14:02 #751641 door Jeroen van Bodegom
Als mijn pa dus nog bij Gibson had gewerkt had ik veel geld kunnen verdienen door jullie voor heeeeeele lage prijzen (maar toch flink wat boven de importprijs) hele mooie Gibsons en Epiphones aan te bieden? :D Die prijzen gaan een stuk of 6 keer over de kop vanaf de fabriek in Nashville tot aan de dealers...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-01-2009 14:11 #751642 door V300 register

Bodejodel;85505 schreef : Als mijn pa dus nog bij Gibson had gewerkt had ik veel geld kunnen verdienen door jullie voor heeeeeele lage prijzen (maar toch flink wat boven de importprijs) hele mooie Gibsons en Epiphones aan te bieden? :D Die prijzen gaan een stuk of 6 keer over de kop vanaf de fabriek in Nashville tot aan de dealers...

Euuh, JA :wtf: Ik ben nog steeds (niet echt actief) op zoek naar een goedkope goede gitaar en m'n huisgenoot, tevens bandlid, ook.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-01-2009 14:19 #751646 door Jeroen van Bodegom
Helaas werkt hij daar dus niet meer... :D
Hij mocht elk jaar een gitaar meenemen voor (volgens mij) de prijs waarvoor de fabriek ze in de USA de deur uit doet. (materiaal + manuren + overhead) Nog steeds duur, maar wel belachelijk goedkoop voor een Gibson dus.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-01-2009 22:28 #751768 door V300 register
Da klinkt gaaf!

Mn vader heeft nog wat gitaren liggen op zolder :) achter een schotje.

Een zwarte elektrische gitaar (met witte randjes) enorm mooi ding (zwarte pianolak achtig )! 2 akoustische gitaars, waarvan 1 spaanse (gewoon normale dus) en 1 akoustische 12 snarige gitaar.

Ik vind dat hij er toch echt is op moet gaan spelen! (weer)

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-01-2009 22:33 #751773 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic wat ga jij dit weekend doen?
aankomend weekend 24uurs en tevens verder met de 345 en anders spul uitzoeken/opruimen. Iemand nog belang bij slopel astra delen?

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-01-2009 10:03 #751803 door Jeroen van Bodegom
Is het grilletje nog mooi? Mijn tante heeft vandalismeschade. (embleemverzamelaars...)

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-01-2009 10:26 #751811 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic wat ga jij dit weekend doen?
De komende dagen ga mijn brug gebruiken voor laswerk en een auto slopen. Ik ga proberen een dynamo in de Amazone te zetten. Ik heb hem er niet uit gehaald en moet nu puzzelen hoe ie er in zat.

Moderators: Mark Smeets