wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
- Verbannen
-
Gewoon bij Jeroen in de tuin
.Komend weekend, geeeen idee wat ik ga doen! Gisteren in Maastricht geweest
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
hoho, niet zo snel oordelen! :no:slb_340;85414 schreef : Wat een onzin van de EVC.
- V300 register
- Verbannen
-
Oh, wij gaan er vast wel bij zijn... wordt nog even agenda's naast elkaar leggen, maar moet wel lukken. (veel dood beest in stukken boven een houtskool vuurtje... heerlijk)
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;85162 schreef : Aankomend weekend voor het eerst sinds jaren weer met een bandje oefenen in DB's in Utrecht, dat is hier om de hoek. Zin in!!!
Leuk! Muziek maken komt bij mij nog steeds voor de Volvo's.
Ik denk bij een Volvo wel altijd: hoeveel gitaren en versterkers passen daar in???? :yeah: Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Inderdaad, volgens mij heeft niemand te klagen over de kwaliteit van de evenementen!huysmans;85446 schreef : Ze doen er alles aan om niks dubbel te plannen, ik vind dat ze het prima doen. (en er was gemeld dat de BBQ nog nader ingevuld moest worden)
Ik zal mijn eerdere "standpunt" even verduidelijken:
Als het bij mij thuis is wil ik de EVC graag ontlasen en de volledige organisatie graag op me nemen, wellicht doen we dan weer de combinatie poetsclinic-BBQ (dit jaar lukt dat w?l).
Als het ergens anders in den lande op een camping georganiseerd moet gaan worden laat ik de organisatie graag aan de EVC over. (en weet ik zelfs niet of ik er bij kan zijn, (3 kids meenemen of oppas voor 3 kids vinden kan beide lastig zijn))
We wachten gewoon af.
Gas BBQhuysmans;85446 schreef : Oh, wij gaan er vast wel bij zijn... wordt nog even agenda's naast elkaar leggen, maar moet wel lukken. (veel dood beest in stukken boven een houtskool vuurtje... heerlijk)
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;85450 schreef : Gas BBQ
Neppert... :no_comment: (heb ook nog zo'n ding, toch eens afvoeren, neemt veel te veel plek in en is ook een oplap project... :nono:)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-