wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;85159 schreef : De rai-uitvoering heeft H4 koplampen, heb ik zelf gezien.
Dat is goed nieuws, thanks.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Vanavond ga ik eens bij de buurman langs, die man blijkt al 20 jaar sleutelervaring met Volvo's te hebben.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

In de komende maanden moet ik dan de tuin maar weer BBQ-proof gaan maken!
- Mark Smeets
- Moderator
-
Bodejodel;85221 schreef : In de komende maanden moet ik dan de tuin maar weer BBQ-proof gaan maken!
Staat die datum al 100% vast?
1 week later hebben alle studenten vakantie
(zijn er nogal wat hier op het forum). Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik weet nu net zoveel als jij.

FF afwachten dus wat de datum en lokatie zullen worden!
- Mark Smeets
- Moderator
-

Daar werd gezegd, dat niet alle data zeker waren, maar een indicatie waren (alhoewel niet te veel wordt geschoven). Als de datum blijft staan kom ik toch naar de BBQ, maar als het in de vakantie valt kan ik ook gewoon het hele weekend blijven.
Overigens had iemand nog een vraag over de Limburg rit, omdat deze midden in de vakantie periode valt.. De middelbare school heeft hier dan net 1 week vakantie! (erg laat voor ons dus dit jaar. Vaak gaan wij zo laat mogelijk op vakantie (begin augustus pas), maar aangezien nu onzekere tijden aanbreken wordt over vakantie voorlopig niet gesporken.. klein voordeel is dus dat ik dan zeker aanwezig zou kunnen zijn
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;85159 schreef : En heren, is mijn GLS ook weer bevrijd? Ik vond 1 dag motorblokken sjouwen wel weer genoeg voor deze kantoorpik.
Ja baas. Niets gewend ook meer tegenwoordig.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Maar over de locatie weten we nog niks dus...v0lv0freak;85239 schreef : Ik weet (een heeeeeeeel klein beetje) meer, want ik was bij de nieuwjaarsbijeenkomst
Daar werd gezegd, dat niet alle data zeker waren, maar een indicatie waren (alhoewel niet te veel wordt geschoven). Als de datum blijft staan kom ik toch naar de BBQ, maar als het in de vakantie valt kan ik ook gewoon het hele weekend blijven.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Bodejodel;85299 schreef : Maar over de locatie weten we nog niks dus...
Nee.. ze zeiden letterlijk: als nog iemand een leuke camping weet waar ook autoclubs welkom zijn, dan houden wij ons aanbevolen...
Daarom dat ik ook dacht dat deze BBQ los stond van jouw tuin BBQ
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
En eerst de 2.3liter in de auto gepakt waar blijkbaar JL mee heeft lopen trekken om hem een dag later weer uit de auto te pakken. Ligt dus nog in de schuur van erik.
Ik heb mijn nieuwe voorschermen voor de 343 blue special. En tevens 2 bumperdopjes voor de 360(ga ik denk ik aankomend weekend er in zetten heb 2 dagen de tijd)