wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
- Verbannen
-
Pistonpen paultje;78047 schreef : Ik heb toen snel even nieuwe werkschoenen gekocht...
He, ik heb vorige week ook nieuwe werkschoenen en werkbroek gekocht. Hip in de werkplaats....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
zondag, gaan kijken wat de mogelijkheden zijn voor het weekend erop
- Mark Smeets
- Moderator
-
en daarna samen met mijn oom even een sneeuwkapje oppikken en een koplampwisser-set.. behalve de wisserbladen dan.. die waren al weg.. Daarvoor in ruil ga ik proberen de GLT sedan spoiler mee te krijgen
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;78675 schreef : Zondag lekker in de V40 van opa naar eindhoven rijden (samen met opa en oma natuurlijk), eens kijken hij zo'n moderne volvo 2-liter rijdt:)
en daarna samen met mijn oom even een sneeuwkapje oppikken en een koplampwisser-set.. behalve de wisserbladen dan.. die waren al weg.. Daarvoor in ruil ga ik proberen de GLT sedan spoiler mee te krijgen
V40 rijdt echt lekker! Alleen zonde dat ze een stuk minder koppel hebben en relatief gezien nog meer verbruiken dan een 940 met een 2.3 turbo :crazy2:
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Ovlov 3.6L;78679 schreef : V40 rijdt echt lekker! Alleen zonde dat ze een stuk minder koppel hebben en relatief gezien nog meer verbruiken dan een 940 met een 2.3 turbo :crazy2:
We hebben zelf nog een V40 1.8i, maar die is nog van het oude model.. en daar heb ik tot nu toe alleen nog maar kleine stukjes (naar de winkel in het dorp) mee gereden... ik mag van pap alleen maar in de 'oude' 360's rijden :cry2:
Maar ik en pap vonden dat de 360's naar ons gevoel idd beter trokken dan de V40.. Dit weekend eens kijken hoe dat met een 2-liter van het laatste model zit.. alleen jammer dat opa en oma mee gaan.. oma had tegen pap gezegd: ja we hebben jouw of jolanda (mijn tante) niet gevraagd, want jullie rijden te hard.. :lol: (mijn vader is een hele rustige chauffeur!) Dus vragen ze hun kleinzoon van 18.. jongens van 18 staan ja bekend om hun rustige rijgedrag
:nono: Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;78675 schreef : Zondag lekker in de V40 van opa naar eindhoven rijden (samen met opa en oma natuurlijk), eens kijken hij zo'n moderne volvo 2-liter rijdt:)
je bedoelt; "eens kijken hij zo'n moderne
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-