wat ga jij dit weekend doen?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
De achterbumper van de DLS is drager van een berg sneeuw... de rest staat onder zeil gelukkig:D
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Erik;76982 schreef : Lijkt me super-gaaf, lekker de hele nacht dance en house. Maar ik weet niet of ik nog binnen de scene geaccepteerd wordt........hmmmm
nou erik, hou het maar op de hele avond en nacht knoerdharde hardstyle:w00t:, met op het eind wat hardcoreyeehaa!, en op het allerlaatste end een kartiertje terror:crazy2::crazy2: en de hele nacht een superspectaculaire laser/licht show, en trillen in je schoenen van de bass!
overigens liepen er nog zat van die gabbers van zo'n jaar of 30/35, ik HEB zelfs (jawel) nog een vrouwtje van 50+ gespot!!!!:wtf:
meerendeel van de bezoekersleeftijden licht toch echt tussen de 18 en 25 jaar, dat is eigenlijk wel logisch, tegen de tijd dat je een jaar of 25 ben dringt het bij de meeste mensen eindelijk door dat het toch wel slecht voor je oren is:+
over een tijdje ga ik weer naar nopeisdope, en d?t is wel een heerlijk house/dirtyhouse/eclectic/electro/club evenement:)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Op sneeuwmomenten als deze ben ik enorm nieuwsgierig naar hoe het zal zijn als ik eenmaal dagelijks in m'n 343 rijd. Zou hij het bij deze sneeuwval wel doen? Wil 'ie wel starten? Hij heeft een gloeiende hekel aan regen, daar ben ik al wel achter.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
ESP uit. 80% aandrijving achter en 20 voor. dus als je ff je best doet is dat heel leuk
- V300 register
- Verbannen
-
Je kan ook 4x4 50% voor 50% achter kiezen. Dan is het helemaal fun in de sneeuw:D heel bestuurbaar.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
erik en lucluc nog gelukt met de auto en de patat?
- V300 register
- Verbannen
-
elpee;77045 schreef : erik en lucluc nog gelukt met de auto en de patat?
We hebben de frietjes overgeslagen, ondanks dat ik tegen de afspraken in toch de naam van de man heb genoemd wiens naam wij niet meer zouden noemen. :cry2:
Tja, de motorsteunen. Die pasten dus weer niet. Engelse en metrische draad.... waarom?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Lucluc;77050 schreef : We hebben de frietjes overgeslagen, ondanks dat ik tegen de afspraken in toch de naam van de man heb genoemd wiens naam wij niet meer zouden noemen. :cry2:
hoe komt het toch dat de naam van hij die niet genoemd mag worden elke keer ter sprake komt:D??