wat ga jij dit weekend doen?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
maar alles loont: ik kwam een donkergroene 340 tegen met oud dashboard en spijltjesportieren in het scheikundeboek.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik bel naar die sloop, nemen ze op: Goedemiddag, sloperij Claassen, met Bertram...Bertram is n goeie klasgenoot van me. Wel een leuke verrassing dus! Omdat de ijzerprijs bijzonderlaag is (1,2 cent de kilo in brabant, ipv 13 cent wat het deze zomer was) blijven de auto's liggen, en hebben ze een oud ijzerstapel opgebouwd. De 340 zonder achteras stond dus 5 hoog. En is daarom maar ff met de kraan eraf gehaald, en voor mn neus nog ff op zn kop gelegd. Alsof het niks is! Prachtig! (niet mooi voor de 340 natuurlijk) Foto's volgen. Ik heb mn veer-ophangpunt eruit geslepen, en 2 verlagingsveren in de passende maat voor een 300 gekocht. Gezien het late uur was ik wel Erik nog mis gelopen, want daar zou ik nog even langs. Dus toen ben ik op het aanbod van mn klasgenoot ingegaan om nog ff een biertje te doen...
Zondag kon ik uitslapen (lees: 8:30), en na het ontbijt ben ik richting Hengelo gereden. Ik heb weer enkele leuke onderdeeltjes in de auto liggen.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Ff serieus: donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag ben ik in de werkplaats te vinden.
Voor de insiders. J.L. en ik hebben een stuk magazijnstelling toegevoegd. Langzaam komt er (weer) orde.
- V300 register
- Verbannen
-
Pistonpen paultje;78047 schreef : Afgelopen weekend ben ik eerst gaan werken. Gelukkig waren er veel te veel monteurs, dus kon ik eerder weg. Ik heb toen snel even nieuwe werkschoenen gekocht, m'n Parrot carkit geinstalleerd, en ben zelfs nog naar de sloop geweest!
Ik bel naar die sloop, nemen ze op: Goedemiddag, sloperij Claassen, met Bertram...Bertram is n goeie klasgenoot van me. Wel een leuke verrassing dus! Omdat de ijzerprijs bijzonderlaag is (1,2 cent de kilo in brabant, ipv 13 cent wat het deze zomer was) blijven de auto's liggen, en hebben ze een oud ijzerstapel opgebouwd. De 340 zonder achteras stond dus 5 hoog. En is daarom maar ff met de kraan eraf gehaald, en voor mn neus nog ff op zn kop gelegd. Alsof het niks is! Prachtig! (niet mooi voor de 340 natuurlijk) Foto's volgen. Ik heb mn veer-ophangpunt eruit geslepen, en 2 verlagingsveren in de passende maat voor een 300 gekocht. Gezien het late uur was ik wel Erik nog mis gelopen, want daar zou ik nog even langs. Dus toen ben ik op het aanbod van mn klasgenoot ingegaan om nog ff een biertje te doen...
Zondag kon ik uitslapen (lees: 8:30), en na het ontbijt ben ik richting Hengelo gereden. Ik heb weer enkele leuke onderdeeltjes in de auto liggen.
Heb je toevallig deze week een keertje tijd om mij in Arnhem te ontvangen
Waar is die sloperij, klinkt wel vriendelijk daar. Normaal ga ik naar Schijndel, de Mettler. Ook een erg goede/nette/vriendelijke sloperij.
- V300 register
- Verbannen
-
EnSuite !!! @ Utrecht.
en dannnn zondag ochtend wat huishouden en daarna een fotoshoot doen.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-