wat ga jij dit weekend doen?

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-11-2008 18:32 #739563 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic wat ga jij dit weekend doen?
En ikke... ik moest proefwerkjes leren...

maar alles loont: ik kwam een donkergroene 340 tegen met oud dashboard en spijltjesportieren in het scheikundeboek.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-11-2008 18:38 #739567 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic wat ga jij dit weekend doen?
Heb vandaag het spul aan paul kunnen geven en samen met hetm nog weer naar de rode 360 GLT stripauto geweest. Heb nu ook 4 goede deurklinken erbij, een set dichte GLT-velgen geruild tegen stalen(binnenkort winterset), een hoedenplank met gaten voor speakers(hoef ik me eigen hoedenplank niet te verzagen. Moet nog 1 keer terug voor diverse ruiten.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-11-2008 18:51 #739575 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic wat ga jij dit weekend doen?
Wouter! Waarom? :P

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-11-2008 21:18 #742039 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic wat ga jij dit weekend doen?
dit weekend naar dream fantasy geweest..

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-12-2008 09:57 #742074 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic wat ga jij dit weekend doen?
Gisteren ben ik ook tot de conclusie gekomen dat mijn radio helemaal niet stuk is... hij moet 't gewoon doen!:yesyes:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-12-2008 10:38 #742080 door V300 register
Afgelopen weekend ben ik eerst gaan werken. Gelukkig waren er veel te veel monteurs, dus kon ik eerder weg. Ik heb toen snel even nieuwe werkschoenen gekocht, m'n Parrot carkit geinstalleerd, en ben zelfs nog naar de sloop geweest!

Ik bel naar die sloop, nemen ze op: Goedemiddag, sloperij Claassen, met Bertram...Bertram is n goeie klasgenoot van me. Wel een leuke verrassing dus! Omdat de ijzerprijs bijzonderlaag is (1,2 cent de kilo in brabant, ipv 13 cent wat het deze zomer was) blijven de auto's liggen, en hebben ze een oud ijzerstapel opgebouwd. De 340 zonder achteras stond dus 5 hoog. En is daarom maar ff met de kraan eraf gehaald, en voor mn neus nog ff op zn kop gelegd. Alsof het niks is! Prachtig! (niet mooi voor de 340 natuurlijk) Foto's volgen. Ik heb mn veer-ophangpunt eruit geslepen, en 2 verlagingsveren in de passende maat voor een 300 gekocht. Gezien het late uur was ik wel Erik nog mis gelopen, want daar zou ik nog even langs. Dus toen ben ik op het aanbod van mn klasgenoot ingegaan om nog ff een biertje te doen...

Zondag kon ik uitslapen (lees: 8:30), en na het ontbijt ben ik richting Hengelo gereden. Ik heb weer enkele leuke onderdeeltjes in de auto liggen.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-12-2008 11:50 #742084 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic wat ga jij dit weekend doen?
Vrijdagavond ga ik (ik ben weer beter) sinterklaasen laten schrikken die over straat lopen.

Ff serieus: donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag ben ik in de werkplaats te vinden.
Voor de insiders. J.L. en ik hebben een stuk magazijnstelling toegevoegd. Langzaam komt er (weer) orde.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-12-2008 11:59 #742086 door V300 register

Pistonpen paultje;78047 schreef : Afgelopen weekend ben ik eerst gaan werken. Gelukkig waren er veel te veel monteurs, dus kon ik eerder weg. Ik heb toen snel even nieuwe werkschoenen gekocht, m'n Parrot carkit geinstalleerd, en ben zelfs nog naar de sloop geweest!

Ik bel naar die sloop, nemen ze op: Goedemiddag, sloperij Claassen, met Bertram...Bertram is n goeie klasgenoot van me. Wel een leuke verrassing dus! Omdat de ijzerprijs bijzonderlaag is (1,2 cent de kilo in brabant, ipv 13 cent wat het deze zomer was) blijven de auto's liggen, en hebben ze een oud ijzerstapel opgebouwd. De 340 zonder achteras stond dus 5 hoog. En is daarom maar ff met de kraan eraf gehaald, en voor mn neus nog ff op zn kop gelegd. Alsof het niks is! Prachtig! (niet mooi voor de 340 natuurlijk) Foto's volgen. Ik heb mn veer-ophangpunt eruit geslepen, en 2 verlagingsveren in de passende maat voor een 300 gekocht. Gezien het late uur was ik wel Erik nog mis gelopen, want daar zou ik nog even langs. Dus toen ben ik op het aanbod van mn klasgenoot ingegaan om nog ff een biertje te doen...

Zondag kon ik uitslapen (lees: 8:30), en na het ontbijt ben ik richting Hengelo gereden. Ik heb weer enkele leuke onderdeeltjes in de auto liggen.

Heb je toevallig deze week een keertje tijd om mij in Arnhem te ontvangen ;) Ik heb volgende week tentamens dus deze week vrij. Ik zou een dagje lang kunnen komen.

Waar is die sloperij, klinkt wel vriendelijk daar. Normaal ga ik naar Schijndel, de Mettler. Ook een erg goede/nette/vriendelijke sloperij.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-12-2008 23:28 #742501 door V300 register
Komend weekend uit. Naar

EnSuite !!! @ Utrecht.

en dannnn zondag ochtend wat huishouden en daarna een fotoshoot doen.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-12-2008 22:10 #742621 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic wat ga jij dit weekend doen?
Ga de David Bowie look doen of meer de zanger van Rammstein??

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC