Nieuw . . . . .
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Verder wacht ik nog steeds op de volgende update van de DAF-cabrio
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Op de vergadering was inderdaad de oudere garde aanwezig.
Tussen de 20 en 30 zijn er zo`n 75 leden, is erg weinig. Tussen de 30 en 40 zo`n 210. Tussen de 40 en 50 is de grootste groep.
Hoe zit dat bij de V3C dan?
Ik denk dat (als John tenmiste een beetje doorwerkt) er binnenkort weer een deel van de Daf cabrio verschijnt op SITEJE.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
josk;135862 schreef : Tussen de 20 en 30 zijn er zo`n 75 leden, is erg weinig. Tussen de 30 en 40 zo`n 210. Tussen de 40 en 50 is de grootste groep.
Hoe zit dat bij de V3C dan?
goede vraag Jos, gaan we uitzoeken
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Op www.SITEJE.com zijn deel 6 A t/m C geplaatst bij DE DAF PERSBERICHTEN .
Klik HIER om naar de Nederlandstalige persberichten van de Daf 44 te kijken.
Groeten Andr?, SUnder en JosK.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Nieuw op www.SITEJE.com bij EVENEMENTEN 2010 .
Een verslag van de DCN ANTISLIPCURSUS .
Groet Desmond, Patrick. Hans, SUnder en JosK.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Berichten: 10
torahanytime.com/Rabbi/Moshe_Meir_Weiss_Daf_Yommi/index.html
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Berichten: 10
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
de daf 750 weet ik niet of die ook een 'intern' nummer had
De eerste Daffodil staat nu bekend als Daffodil 30. destijds was het gewoon 'daffodil'
bij de eerste facelift van de daffodil werd het voor monteurs nodig om het uiterlijke onderscheid ook in het type te vermelden. (dat werd dus de daffodil 31)
Nog weer later werd er weer een grote wijziging van de buitenkant doorgevoerd, en dat werd dus de Daf 32. Volgens mij z?nder de aanduiding daffodil, maar wel voortbordurend op de 30/31/ nummering.
Daarna kwam er dus de volgende grote update (evolutie was het meer) en dat was dus de 33.
Aangezien de B-body die ze toen aan het ontwikkelen waren een volle maat groter was dan de 33, heeft iemand ervoor gekozen om die Daf 44 te noemen, en de versie met 4-cilinder motor Daf 55.
De facelift/update versie van de 55 werd niet de Daf 56, maar de 66.
De update versie van de 44 kwam pas een jaar of wat nadat de 66 gekomen was, en was alleen technisch duidelijk verschillend van de 44.
Dit hadden ze Daf 45 kunnen noemen (55 was natuurlijk al bezet)
maar omdat de techniek meer overeenkomst met de 66 gekregen had, hebben ze voor Daf 46 gekozen.
of en waarom de daf 600 inderdaad als 'daf 22' gezien moet worden is mij niet helemaal duidelijk, maar dat doet er naar mijn idee ook totaal niet toe
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Een mooi compleet overzicht van typenummers en servicenummers staat op Classic Daf .
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.





