Nieuw . . . . .
- V300 register
- Verbannen
-
Hij heeft zijn hele auto tot op het kale plaatwerk gestript en vervolgens gaat hij hem eerst weer helemaal opbouwen voordat de auto gespoten wordt. Rond de ramen en in de overgang buiten/binnen wordt het toch veel mooier als hij dat eerst gedaan had.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
of het moet zo zijn dat dit een voormontage is om alle onderdelen pas te maken en de carosserie in nieuwstaat en de auto daarna weer volledig uit elkaar gaat om gespoten te worden, dan kan ik me er nog wat bij indenken:).
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;121874 schreef : Ik woon ongeveer 1500km van Vermont af. En ik zou best eens bij zo'n meeting van de Amerikaanse DAF-club willen zijn
Hoi uit Vermont....
Zie ik dat goed? Woon je in Michigan met en Volvo 300? Waarom ben je geen lid van de DCA?
Stuur ff en mailtje....
Hans
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;124368 schreef : Erg mooi om te zien Josk! Ik begrijp alleen een ding niet.
Hij heeft zijn hele auto tot op het kale plaatwerk gestript en vervolgens gaat hij hem eerst weer helemaal opbouwen voordat de auto gespoten wordt. Rond de ramen en in de overgang buiten/binnen wordt het toch veel mooier als hij dat eerst gedaan had.
Ik zit al zo lang te wachten op mijn spuit kerel en iedereen keer is er wat anders. Ik heb wel zelf verf onder de rubber gespooten dus dat blijft allemaal lekker zitten. Van binnen is de DAF kaal dus daar geen probleem...alleen met de ruiten dus (en daar plak ik gewoon papier om alles te bedeken).
Hans
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
:w00t:
Hans
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;124368 schreef : Erg mooi om te zien Josk! Ik begrijp alleen een ding niet.
Dank je Jos.
Ik zie dat John al geantwoord heeft en dat jullie inmiddels contact hebben.
@ John. Vind dat Jos en vd Akker wel gelijk hebben met dat spuiten van Kikker.
- V300 register
- Verbannen
-
(de eerst evenement van de DCA 25 verjaardag). :wtf2::wtf2::wtf2:
Tijd heb ik haast niet meer. Heb het heel druk op mijn werk en maar 2 daagen in elk 14 om iets aan de DAF to werken.
Hans
- V300 register
- Verbannen
-