Nieuw . . . . .

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-10-2009 18:59 #803519 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuw . . . . .
Erg mooi om te zien Josk! Ik begrijp alleen een ding niet.
Hij heeft zijn hele auto tot op het kale plaatwerk gestript en vervolgens gaat hij hem eerst weer helemaal opbouwen voordat de auto gespoten wordt. Rond de ramen en in de overgang buiten/binnen wordt het toch veel mooier als hij dat eerst gedaan had.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-10-2009 19:05 #803520 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Nieuw . . . . .
ja ik zat daarover ook al een beetje aan m'n achterhoofd te krabben..

of het moet zo zijn dat dit een voormontage is om alle onderdelen pas te maken en de carosserie in nieuwstaat en de auto daarna weer volledig uit elkaar gaat om gespoten te worden, dan kan ik me er nog wat bij indenken:).

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-10-2009 22:29 #803580 door V300 register

Jos360;121874 schreef : Ik woon ongeveer 1500km van Vermont af. En ik zou best eens bij zo'n meeting van de Amerikaanse DAF-club willen zijn ;)

Hoi uit Vermont....
Zie ik dat goed? Woon je in Michigan met en Volvo 300? Waarom ben je geen lid van de DCA?

Stuur ff en mailtje.... Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Hans

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-10-2009 22:35 #803582 door V300 register

Jos360;124368 schreef : Erg mooi om te zien Josk! Ik begrijp alleen een ding niet.
Hij heeft zijn hele auto tot op het kale plaatwerk gestript en vervolgens gaat hij hem eerst weer helemaal opbouwen voordat de auto gespoten wordt. Rond de ramen en in de overgang buiten/binnen wordt het toch veel mooier als hij dat eerst gedaan had.

Ik zit al zo lang te wachten op mijn spuit kerel en iedereen keer is er wat anders. Ik heb wel zelf verf onder de rubber gespooten dus dat blijft allemaal lekker zitten. Van binnen is de DAF kaal dus daar geen probleem...alleen met de ruiten dus (en daar plak ik gewoon papier om alles te bedeken).

Hans

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-10-2009 22:43 #803584 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Nieuw . . . . .
Hans, als je zover gaat met een restauratie zou ik gewoon de auto als kaal chassis zonder toegevoegde onderdelen bij de spuiterij afleveren en na het spuiten pas het daadwerkelijke opbouwen doen. is nu even wat meer werk, maar dan heb je er wel langer plezier van en dan is de kwaliteit van het spuitwerk ook veel beter!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-10-2009 22:50 #803585 door V300 register
Dit was het origineel plan maar nu is het hoog tijd om alles zo veel mogelijk af te makken voor de spuit....ik kan haast niet langer wachten want de 25 verjaardag van de DCA valt in 2010 en ik will deze DAF 100% klaar hebben voor de feest.
:w00t:

Hans

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-11-2009 03:49 #803602 door V300 register
Mail verstuurd. Leuk dat je nog eens reageert trouwens, ik wist niet dat je nog meelas hier.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-11-2009 10:36 #803603 door V300 register

Jos360;124368 schreef : Erg mooi om te zien Josk! Ik begrijp alleen een ding niet.

Dank je Jos.

Ik zie dat John al geantwoord heeft en dat jullie inmiddels contact hebben. :)

@ John. Vind dat Jos en vd Akker wel gelijk hebben met dat spuiten van Kikker.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-11-2009 12:04 #803605 door V300 register
Ja JosK...ik ook! Zal er over denken...het licht helemaal af waneer ik "KIKKER" naar de spuiter kan brengen en kan ik alles af maken voor April, 2010.
(de eerst evenement van de DCA 25 verjaardag). :wtf2::wtf2::wtf2:

Tijd heb ik haast niet meer. Heb het heel druk op mijn werk en maar 2 daagen in elk 14 om iets aan de DAF to werken.

Hans

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-11-2009 16:14 #803613 door V300 register
Misschien dat je er over na kunt denken om in ieder geval de ruitjes en de deurstrips er af kunt halen. Dat scheelt denk ik al best veel.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC