Thread zonder onderwerp :D
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
+1, alles wat we hier hebben staan is inmiddels al omgebouwd naar 13Pv0lv0freak;202415 schreef : Lampje eruit draaien? Gewoon een 13 polige stekker. In de stekker zit een schakelaar, zodra je de aanhangwagen aansluit verbreekt die het contact met de mistlamp en blijft die op de auto uit. Heel mooi en simpel systeem en zo duur zijn die stekkers niet meer
op de caravan heb ik overigens ook een mistlamp geschroefd, nouja alleen de lamp. geen bedrading/lampje niets, zo'n mistachterlicht heb je toch nooit nodig in de tijden dat je op vakantie gaat.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
AvdAkker;202429 schreef : op de caravan heb ik overigens ook een mistlamp geschroefd, nouja alleen de lamp. geen bedrading/lampje niets, zo'n mistachterlicht heb je toch nooit nodig in de tijden dat je op vakantie gaat.
Hee dat is slim! Kijken of we hier nog eentje hebben liggen want ga dit jaar (budget) op vakantie met een vouwwagen die ook geen mistlamp heeft..
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
volvofiel;202425 schreef : Balen! Ik wilde vanmiddag even langs de dorpsgarage rijden om de ontsteking en CO te laten controleren, blijkt 'ie net failliet te zijn!
Erg jammer, was altijd prima service daar. Bij de apk kreeg ik altijd een lijstje mee met wat er moest gebeuren, kon ik dan zelf repareren en dan terugkomen voor de herkeuring. Was je voor 4 of 5 tientjes klaar...
Nu moet ik maar een andere garage in de buurt zoeken die nog overweg kan met klassiekers en te betalen is. Binnenkort maar eens informeren wat dealer Harrie Arendsen nog aan kennis in huis heeft voor "ouderwetse afstelpraktijken". Dan maar iets meer betalen...
Hoe ga je de garagehouder nu helpen? Hij heeft jouw ook immers altijd geholpen!
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik heb wel te doen met die 'vak'garage-houders...
Maar tja, dat krijg je als je goedkopieneukie-rijders als doelgroep hebt...
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
v0lv0freak;202415 schreef : Lampje eruit draaien? Gewoon een 13 polige stekker. In de stekker zit een schakelaar, zodra je de aanhangwagen aansluit verbreekt die het contact met de mistlamp en blijft die op de auto uit. Heel mooi en simpel systeem en zo duur zijn die stekkers niet meer
Ah juustem, dat is inderdaad erg handig zeg en het overwegen wel waard, er moet immers toch een nieuwe contra stekker op, bedoel je met 13 polig, de Jeager uitvoering?
Die gebruiken mijn ouders namelijk ook op auto, caravan en belangrijk voor ons; de fietsendrager.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Erik;202443 schreef : Hoe ga je de garagehouder nu helpen? Hij heeft jouw ook immers altijd geholpen!
Ik vrees dat ik hem niet kan helpen. Ik ben geen monteur en ook geen bank...
- Mark Smeets
- Moderator
-
Wouter76;202473 schreef : Ah juustem, dat is inderdaad erg handig zeg en het overwegen wel waard, er moet immers toch een nieuwe contra stekker op, bedoel je met 13 polig, de Jeager uitvoering?
Geen idee hoe die heet.. maar bij de hella stekker die mijn pa kocht voor de 240 zat een hele duidelijke beschrijving en zoals gezegd de functie dat hij de mistlamp van de auto automatisch uitschakelt bij het insteken van een aanhangwagenstekker. En voor de 7 polige aanhangers gebruik je gewoon een verloopje. Op die manier kun je alle aanhangers trekken en werkt alles altijd netjes
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Bij het aankoppelen van b.v een aanhanger (de stekker bedient de schakelaar) zal dan automatisch het mistlicht in de auto uitgeschakeld blijven terwijl de mistlamp op de aanhanger dan brand.
Handig hoor, ik wou eerst nog een 7 polige doen maar bij nader inzien dan toch maar een Jeager stekkerdoos monteren, past het in ieder geval op al het moderne materieel
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Erik;202443 schreef : Hoe ga je de garagehouder nu helpen? Hij heeft jouw ook immers altijd geholpen!
Wellicht heeft dat 'm juist de das omgedaan...die klantvriendelijkheid :+
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
volvofiel;202480 schreef : Ik vrees dat ik hem niet kan helpen. Ik ben geen monteur en ook geen bank...
Kaartje van medeleven sturen? Bedankkaartje sturen met???? Ik vind het ook moeilijk.
Natuurlijk, omdat hij zo aardig en vriendelijk is, kan hij een keer mee eten en zijn verhaal kwijt, toch?