Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
En toch lijkt die Audi er nog best aardig uit te zien

Wel een h??l speciaal model zo te zien... Een diesel met een choke
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
elpee;187898 schreef : Audi's uit die tijd ook diesels hadden een choke. Of eigenlijk een brandstofvervroeger.
Nog nooit van gehoord iig een diesel met een choke. Wat doet zo'n brandstofvervroeger dan precies? Of is dat een beetje het zelfde idee als voorgloeien?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Kijk, ik vind het al te asociaal voor woorden als je een file voor een afslag voorbijrijdt om op het allerlaatste ogenblik alsnog in te voegen.
Als je dat dan, zoals de eigenaar (M/V) van deze Peugeot 206 met nummerbord 45-DF-PV, met slecht zicht (want beslagen ramen), over een dubbele doorgetrokken streep heen doet, en hier bijna een ongeluk op de rijbaan voor rechtdoor mee veroorzaakt, dan ben je gewoon een ONGELOFELIJKE ZAK POMMES FRITES.:flame:
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Voor alle keren dat ik in de buitendienst werkende mijn wenkbrauwen heb gefronsd door rare acties in het verkeer zou ik nu toch minstens een voorhoofd voorzien van vele rimpels moeten hebben...:rolleyes:
Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat ikzelf nooit eens wat 'asociaals' heb uitgevroten in de auto.....
- V300 register
- Verbannen
-
Maximaal gebruik maken van de vrije rijbaan is in principe niet zo gek. Pas bij de doorgetrokken streep zoiets doen is natuurlijk veel te laat en gevaarlijk, zeker bij stilstaande files!setsunakaede;187948 schreef : Kijk, ik vind het al te asociaal voor woorden als je een file voor een afslag voorbijrijdt om op het allerlaatste ogenblik alsnog in te voegen.
Ik heb zoiets zelf meegemaakt, ik zat erbij in de auto (reed dus niet zelf). Afslag met file gemist, alsnog proberen ertussen te komen door zowat STIL te gaan staan op de doorgaande snelweg. Een vrachtauto kon ons met veel getoeter nog net ontwijken. Niet vaak in m'n leven zo bang geweest als toen.
- V300 register
- Verbannen
-
Overigens reageer ik nooit op asociale acties van anderen. Nooit lichtsignalen, claxoneren of handgebaren. Relaxed rijden, go with the flow!
Probeer eens het album Red van Black Uhuru, heerlijke autorijdmuziek!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;187972 schreef : Overigens reageer ik nooit op asociale acties van anderen. Nooit lichtsignalen, claxoneren of handgebaren. Relaxed rijden, go with the flow!
Dat vind ik knap, maar ook echt knap dat je dat kunt :y:
Ik probeer me meestal ook in te houden, maar af en toe lukt dat echt niet. Het zal door de muziek komen denk ik :+