Thread zonder onderwerp :D
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Echt respect voor hoe ze daar met zo'n ramp als deze omgaan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
[YOUTUBE]1azmASqYPNc[/YOUTUBE]AvdAkker;171295 schreef : lol, die japanners sporen echt niet. /
:humor:
- V300 register
- Verbannen
-
Wat mij overigens altijd verbaasd heeft is dat de nummers twee en drie van de wereld, Japan en Duitsland, de grote verliezers van WOII waren. Maarrrr da's weer een heel ander verhaal.
- V300 register
- Verbannen
-
Zo'n oorlog ontketenen was beide landen ook niet gelukt als ze de potentie van wat er na '45 uitgekomen is, voor die tijd ook al niet hadden gehad.
Een bepaald "niveau van energie en ontwikkeling" wat ten goede en ten kwade gebruikt kan worden.
Hopelijk hebben ze in Japan nu nog een beetje van die energie over om de zaak weer terug op te bouwen!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Nu snap ik de cultuur ook wel dat ze het graag zelf opknappen, maar net zoals Anjo zegt bij deze mensen durf ik m'n eigen centen WEL! neer te leggen.
- V300 register
- Verbannen
-
Japanners zijn een eervol volk die willen niet zwak lijken tegenover de rest met een giro of iets dergelijks. Ze laten liever zien dat ze het zelf kunnen oplossen. Al heb ik gehoord dat ze Amerika wel om steun hebben gevraagd
- V300 register
- Verbannen
-
Vermilion;171340 schreef : Japanners zijn een eervol volk die willen niet zwak lijken tegenover de rest met een giro of iets dergelijks. Ze laten liever zien dat ze het zelf kunnen oplossen. Al heb ik gehoord dat ze Amerika wel om steun hebben gevraagd
Beetje makkelijk gezegd. Ik las dat de regering daar na de vorige aardbeving allerlei hulp die aangeboden werd had afgeslagen, omdat ze dachten dat ze het zelf wel op konden lossen. Voor de rijkere mensen daar is dat misschien geen probleem, maar mensen op het platteland waren daar dus de dupe van.
Ik zou ook liever geld geven aan Japan, omdat dat mensen zijn die niet beginnen met hun hand op te houden. Maar niet om hulp (financieel of praktisch) vragen omdat ze daar te trots voor zijn lijkt me ook geen goede zaak.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-