Thread zonder onderwerp :D

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-02-2011 14:15 #865508 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Thread zonder onderwerp :D

mrborrie;168609 schreef : Klopt maar dat duurde afgelopen keer bijna een week en dan wil ik het al weg hebben.

Lid worden, kun je ze direct plaatsen.

De advertentiebeheerder is meestal enkel in het weekend bezig met de advertentiesectie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-02-2011 14:47 #865509 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D

volvofiel;168611 schreef : De advertentiebeheerder is meestal enkel in het weekend bezig met de advertentiesectie.

Ik weet dat het vrijwilligerswerk is, maar ik vind dit toch jammer. Ik kan me voorstellen dat het hierdoor voor gasten wat minder aantrekkelijk wordt. Mocht het voor jou niet mogelijk zijn om er vaker naar te kijken, is het dan geen goed idee dat meer mensen deze taak gaan uitvoeren? Net als de forummoderators.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-02-2011 14:49 #865510 door V300 register
Als je er te weinig tijd voor hebt wil ik me er nog wel aan wagen, ik heb eigenlijk iedere avond wel even tijd. Maargoed, ik noem het maar, verder geen verwijt naar Joost want ik heb er helemaal geen last van ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-02-2011 15:08 #865511 door V300 register
Zeker geen verwijt, want vrijwilligerswerk is vrijwillig, dus alle werk dat wordt verzet is mooi meegenomen.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
17-02-2011 15:45 #865517 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Thread zonder onderwerp :D
Ook ik zou Joost daar graag in willen ondersteunen, ik heb daar ook als ik later dit jaar weer aan het werk ga elke avond wel even tijd voor.

Hierin vind ik ook dat Joost absoluut niets verweten kan worden.

Ik kan me wel voorstellen dat het niet fijn is dat een advertentie pas na een paar dagen geplaatst word, vandaar dan ook mijn aanbod om te helpen.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-02-2011 16:52 #865520 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Thread zonder onderwerp :D
Tja, je moet je realiseren dat de nietleden-advertenties die erop staan in 99% van de gevallen flink zijn verbeterd/aangepast (spelling, rubriek, opbouw etc.). Soms gooi ik er wegens tijdgebrek ineens een aantal onverbeterd de website op, maar da's alleen als ze al redelijk netjes "van zichzelf" zijn.

Op de redelijk perfectionistische manier (al zeg ik het zelf) als deze gaat er dus stiekem nog aardig wat tijd in zitten.

Ik moet wel zeggen dat ik nu een wat beter/leger rooster heb waardoor ik 's avonds vaak nog tijd heb om even het forum te lezen en advertenties te activeren. Moet ook wel, want de advertentierubriek wordt steeds populairder! Vaak ben ik 's avonds nog met de pc aan het werk en even door het forum bladeren gaat dan zo tussendoor, maar voor advertenties verbeteren is de drempel net iets hoger (eerst m'n eigen werk af).
Momenteel ben ik wat minder druk met papers/projecten/onderzoek e.d., dus advertenties worden momenteel met een dag of 1-2 wel geactiveerd. Er zijn ook dagen dat ik van 5.30 tot 23.00 bezig ben en tja, dan duurt het allemaal wat langer :D
Daarom ben ik ook zo blij dat de 345 eindelijk de strijd om de aandacht heeft opgegeven en niet meer na elke 100km gerepareerd moet worden :+
*even afkloppen*

Overigens is bovenstaande in overleg met de voorzitter "besloten".

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-02-2011 20:10 #865529 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Thread zonder onderwerp :D
Vervanging of aanvulling in drukke tijden, vakantie, ziekte of plotseling opkomende gevoelens, kan toch zinvol zijn. Zoals ik van bovenstaande berichten begrijp is dit goed te doen. Fijn dat mensen dit ook willen doen.

Moeten ze ook afspraakjes met de voorzitter maken?

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
17-02-2011 20:51 #865534 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Thread zonder onderwerp :D
Yeah vandaag is mijn nummer overgezet van Telfort naar Aldi! Dus vanaf nu kan ik met 10 euro een jaar smsen en bellen (sms 50% goedkoper, bellen zelfs 65%!!!). En nog steeds op hetzelfde netwerk, namelijk van KPN. Better kan niet toch? :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-02-2011 21:41 #865538 door V300 register

volvofiel;168623 schreef : Tja, je moet je realiseren dat de nietleden-advertenties die erop staan in 99% van de gevallen flink zijn verbeterd/aangepast (spelling, rubriek, opbouw etc.). Soms gooi ik er wegens tijdgebrek ineens een aantal onverbeterd de website op, maar da's alleen als ze al redelijk netjes "van zichzelf" zijn.

Op de redelijk perfectionistische manier (al zeg ik het zelf) als deze gaat er dus stiekem nog aardig wat tijd in zitten.

Ik kan uit ervaring vertellen dat het inderdaad best veel werk is. Je wilt niet weten hoeveel mensen een 'halve' advertentie plaatsen, en dan wel verwachten dat hun auto/onderdelen verkocht word(t)(en). Toen ik pas advertentiebeheerder was, keek ik er elke avond naar, maar later ben ik het 2 of 3 keer per week gaan doen, en dat was genoeg. @ Joost: als je behalve in het weekend ook woensdag ofzo een half uurtje er naar zou kijken, zou dat al een hele hoop schelen! Maar goed, ik kan niet in jouw agenda kijken. Je hebt tenslotte ook nog een leven :p

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-02-2011 07:44 #865552 door V300 register
Even een vraagje over de Mercedes van mijn schoonvader.
Hij heeft een bobine kapot en vraagt zich af of dit erg kostbaar is en wanneer er eentje kapot is of het aannemelijk is dat er dan meer zullen sneufelen.Dus eigelijk of hij ze beter allemaal kan vervangen.

Moderators: Mark Smeets