Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
dus, ga er vanuit dat je de draadboom niet zomaar even erin hangt
- Mark Smeets
- Moderator
-
born-online.nl/home/?p=355
Ik word ook genoemd

Dit vind ik het mooiste stukje:
?Als ik eenmaal een auto gekocht heb, doe ik hem nooit meer weg.? Gevolg is wel dat zijn huis nu omringd is door Volvo?s, het merk waar je hem tegenwoordig voor kunt wakker maken.
:+
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Op het oudiofront heb ik ook weer wat nieuws, een Philips RH 852 platenspeler met ingebouwde tuner en versterker, je hoeft alleen boxen aan te sluiten en klaar. Een maat van me moest ervan af, nou zoiets gooi je niet weg ook al is het een beetje een schrapersmodelletje (je kreeg de boxen er overigens bij als je hem nieuw kocht). Alleen het naaldje is kaduuk, daar moet een nieuwe voor komen. Ook speelt-ie de platen een tandje te rap (zeg 35 toeren in plaats van 33), maar de pitch control lijkt er weinig invloed op uit te oefenen. Binnenkort maar eens spieken wat er onderhuids aan de hand is.
Ik ga dit keer niet alles bewaren. plaatwerk, motor+injectie en ophanging is voor hou ik wel.
Blauwe bijrijders stoel, opendak, dashboard, knopjes en noem maar op gaat met de auto mee. mistlampen zijn al verkocht aan een lid hier
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Als is er niet veel meer van over want de wagen was al gestript voor vrijrijden en alle mechaniek delen is waar ik het voor heb gedaan om reserve te hebben.
Overigens geen goed koppelstuk meer geloof ik want hij had geen aandrijving meer en maken een enorme herrie in zowel vrij als in versnelling. bij het koppelen verdween het geluid
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|